دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان درباره بایدها و نبایدهای کرونایی در دوران تبلیغات انتخاباتی، گفت: استقبال از نامزدها و کارناوال‌های تبلیغاتی در استان ممنوع است‌.
کد خبر: ۹۶۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 06 June 2021

استقبال از نامزدها و کارناوال‌های تبلیغاتی در سمنان ممنوع است

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی  با اشاره به مصوبات ستاد انتخابات و کرونای استان سمنان برای حفظ سلامت مردم در ایام تبلیغات، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، استقبال از نامزدها و کارناوال‌های تبلیغاتی در سمنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه خط کشی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رأی تعبیه می‌شود، افزود: به برگزار کنندگان و شعب انتخاباتی استان سمنان ابلاغ شده که حتی‌المقدور شعبه‌ها در فضای باز استقرار یابند تا بتوانیم شاهد فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌ها باشیم.

امکان دسترسی بیماران کرونایی به صندوق‌های رأی

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه باید امکان دسترسی بیماران مبتلا به کرونا برای رأی دادن فراهم شود، تاکید کرد: مدیریت این موضوع در شعب اخذ رأی‌گیری صورت می‌گیرد.

دانایی با بیان اینکه ساعت رأی‌گیری از هفت صبح ۲۸ خرداد آغاز و در صورت لزوم در شعبات شلوغ می‌تواند تا ساعت دو صبح روز بعد تمدید شود، تاکید کرد: این تصمیم برای آن گرفته شده که بتوانیم پیک مردم را مدیریت کنیم تا در ساعات مختلف مردم مراجعه کنند.

وی همچنین افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، هرگونه تجمع انتخاباتی، گفتگو و سخنرانی در فضاهای بسته ممنوع و در فضاهای باز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی و رعایت سقف شرکت‌کنندگان بلامانع است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار