با همکاری جهاددانشگاهی و پست استان سمنان؛
تابناک سمنان: حسن رهایی رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت:طرح ستاپ به منظور رشد و توسعه و اشتغال پایدار در حوزه کسب و کار‌های خرد و مشاغل خانگی در استان سمنان به زودی عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 07 June 2021

خط مستقیم پست استان سمنان به مازندران ایجاد شد - ایرنا

 

 

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه  طرح ستاپ در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار در استان، طراحی شده است، گفت: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان در گام اول و دوم به خوبی انجام شد و مرحله سوم این طرح در استان آغاز شده است.

حسن رهایی همچنین اضافه کرد: در گام سوم این طرح ملی که اتصال به بازار است نیز فعالیت‌هایی از قبیل شکل دهی بازار‌های فیزیکی و الکترونیکی و اتصال به بازار و بنگاه‌های بالادستی، تولید استاندارد و برندسازی، ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات و بسته بندی و همچنین کمک به تنظیم برنامه‌های تولید و فروش از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی طرف قرارداد با طرح در کنار سایر بازار‌های فیزیکی انجام می‌شود.

حمید رضا آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان  بیان کرد: از ظرفیت پست استان سمنان جهت قبول، رهسپاری و توزیع محصولات و مرسولات مشاغل خانگی از مبدأ به مقصد با شرایط و زمان مناسب به منظور عرضه محصولات تولیدی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که توسط جهاددانشگاهی در حال انجام است استفاده خواهد شد.

آقاجانی گفت: شکل‌دهی بازار‌های فیزیکی و الکترونیکی و اتصال به بازار و بنگاه‌های بالادستی، تولید استاندارد و برندسازی، ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات و بسته بندی و همچنین کمک به تنظیم برنامه‌های تولید و فروش از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی طرف قرارداد با طرح در کنار سایر بازار‌های فیزیکی، از اهداف مهم انعقاد این تفاهم نامه است.

آقاجانی افزود: فراهم کردن زمینه رونق کسب و کار شرکت‌های نوپا در فضای اقتصاد دیجیتال از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح سکوی تجارت الکترونیک شرکت ملی پست (ستاپ) در استان است که به زودی با همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌ها با محصولات بومی و استراتژیک استان سمنان در اولویت عملیاتی کردن طرح سکوی تجارت (ستاپ) قرار دارند، ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان سطح خرید اینترنتی را با ایجاد درگاه خرید در استان سمنان ارتقاء داد.

 اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز با بیان اینکه طرح‌ها باید از ایده محوری خارج شود و به سمت بازارمحوری حرکت کنند گفت: مجموعه پست و به ویژه مکان بازار‌های اینترنتی شرکت ملی پست یکی از ظرفیت‌های مناسب، و از اصلی‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های ممکن برای اتصال مشاغل خانگی و کسب و کار‌های خرد به بازار است که موجب رضایت مشتری و تولیدکننده می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار