معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: پیگیری‌ها برای بازگرداندن ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان همکاری چهارجانبه استانداری سمنان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بانک عامل مربوطه و مدیران واحدها به چرخه تولید آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 10 June 2021

بازگردانی ۱۷ واحد تولیدی راکد استان سمنان به چرخه تولید دنبال می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا شریفی‌نژاد عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ابراز داشت: بررسی گره‌های اداری که مانع رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان می‌شود، به وزارتخانه‌ها ارجاع نشود و در داخل استان راهکارهایی برای رفع این مشکلات پیدا شود.
وی بیان کرد: ۱۷ واحد راکد قابل برگشت به چرخه تولید در استان سمنان وجود دارد که با جدیت و رایزنی های مستمر باید برای رفع مشکلات این واحد ها تلاش کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نسبت به گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید باید شبانه روزی در تلاش باشند و نباید صاحبان صنایع برای اخذ مجوز و پیگیری رفع مشکلات‌شان در وزارتخانه ها و ادارات مختلف سرگردان بمانند.
شریفی نژاد اضافه کرد: با جان و دل برای رفع مشکلات بخش صنعت استان تلاش شود چراکه تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی به ضرر کشور است.
استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار