مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه اجرای دقیق و سریع رتبه‌بندی دغدغه اصلی معلمان است، گفت: تعیین تکلیف شدن معلمان تمام‌وقت وترمیم حقوق کادر خدماتی از انتظارات استان است.
کد خبر: ۹۷۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 10 June 2021
 
اجرای دقیق و سریع رتبه‌بندی دغدغه اصلی معلمان استان سمنان است

 

به گزارش تابناک سمنان محمد دستورانی صبح پنج‌شنبه در جلسه دیدار بافرهنگیان استان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان ضمن بیان اینکه دغدغه جمع معلمان اجرای دقیق و سریع رتبه‌بندی معلمان است، ابراز داشت: دفاع شخص وزیر از این طرح در مجلس شایان تقدیر است که امیدواریم به‌زودی طرح اجرایی شود.

وی بابیان اینکه تعیین تکلیف شدن معلمان تمام‌وقت وترمیم حقوق کادر خدماتی از انتظارات استان سمنان از وزارت آموزش‌وپرورش به شمار می‌رود، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده شاهد تحقق خواسته‌های این گروه از همکاران فرهنگی در استان سمنان باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه تأسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک، شبکه شاد و تلاش برای اجرای رتبه بنید مرحله سوم در دست اقدام است، ابراز داشت: امیدواریم مجموعه تلاش‌ها در سطح استان موجب رضایت پروردگار و جلب رضایت آموزش‌وپرورش شود.

دستورانی در ادامه تصریح کرد: در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های ده‌گانه و راهبرد اصلی آموزش‌وپرورش در سال ۹۹-۱۴۰۰ که تضمین دسترسی دانش آموزان به آموزش و پروش را در شرایط پیچیده و ناپایدار کرونایی انتظار داشتیم چراغ علم و دانش در استان سمنان روشن ماند.

وی افزود: تلاش شد تا چراغ تعلیم و تربیت با جهد و جهد و مجاهدت ۹۶۹ معلم، معلم یار و فرهنگی در هزار و ۱۴۶ مدرسه در پنج هزار و ۷۶۱ کلاس درس برای ۱۲۲ هزار و ۵۸۰ دانش‌آموز روشن بماند و همه دانش آموزان از امکانات لازم آموزشی برخوردار شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار