فرمانده انتظامی گرمسار خبر داد؛
فرمانده انتظامی گرمسار از وقوع یک مورد کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهر خبر داد و گفت: ترفند این متهمان رهن و اجاره منزل در سایت دیوار بوده است.
کد خبر: ۹۷۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 10 June 2021

وقوع کلاهبرداری در گرمسار/ ترفند رهن و اجاره منزل در سایت دیوار

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ غلامحسین عرب  به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی شکایت شهروند گرمساری مبنی بر وقوع یک فقره کلاه‌برداری در این شهرستان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان داد که متهم یا متهمان با ترفند درج آگهی در سایت دیوار تحت عنوان رهن و اجاره منزل ویلایی باقیمت پایین توانسته اعتماد قربانی را جلب و اقدام به کلاه‌برداری از وی کنند.

وی بابیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این شهروند گرمساری کلاه‌برداری شده بود، افزود: این واقعه در ابعاد و مراحل مختلف موردبررسی و واکاوی مأموران انتظامی قرار گرفت و درنهایت سرنخ‌ها به شناسایی ردپای یک زوج رسید.

فرمانده انتظامی گرمسار بابیان اینکه درنهایت این زن و شوهر در شهر سمنان دستگیر شدند، ابراز داشت: بابیان اینکه مجرم یا مجرمان نشانه و یا رد پایی از خود در وقوع این جرم به‌جای نگذاشته بودند اما گریزی از قانون نیست و کلاه‌برداران در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

عرب از شهروندان خواست که در معامله مراقب شگردهای جدید کلاه‌برداران باشند، اضافه کرد: این دو متهم به مراجع قضائی برای ادامه روال قانونی معرفی شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار