خودم می دانم چه ارزشی دارم
لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان، تونی کروس را شایسته حضور در ترکیب اصلی مانشافت نمی داند.
کد خبر: ۹۷۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 11 June 2021

به گزارش تابناک سمنان  کار آلمان در یورو 2020 سه شنبه و برابر فرانسه قهرمان جهان شروع خواهد شد. ژرمن ها برای این بازی می توانند روی درخشش تونی کروس هافبک ارزشمند خود حساب باز کنند. کروسی که گفته می شود شاید بعد از این رقابت ها و جدای از هر نتیجه ای، از تیم ملی خداحافظی کند.

کروس از جمله بازیکنانی است که به ندرت از کنار انتقادات می گذرد و معمولا همیشه پاسخی برای آنها دارد. او انتقاد اخیر لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان را هم بیپاسخ نگذاشته است.

 
 

ماتیوس معتقد است که کروس نباید در یورو 2020 در ترکیب ثابت آلمان قرار بگیرد و ستاره رئال را جزو 11 بازیکن ثابت مانشافت نمی داند.

کروس که اخیرا از بند بیماری کووید19 رها شده و این روزها به فرم خوب خودش نزدیک تر شده است، در پاسخ به ماتیوس رکورددار بازی های ملی آلمان گفت:« بعد از همه چیزهایی که از لوتار شنیده ام، باید بگویم که اظهارنظر او را به فال نیک می گیرم. اگر قرار باشد ترکیب منتخب هر کارشناسی را بخوانم، قطعا کار طاقت فرسایی خواهد بود.

 

 

 

 

11 سال است بازیکن تیم ملی هستم و به خوبی می دانم که ترکیب اصلی را مربی انتخاب خواهد کرد. اتفاق مثبت اما حضور هافبک های برجسته زیاد در تیم ملی است و این یک فاکتور مثبت از نظر من محسوب می شود. در نهایت هر کسی می تواند نظرش را بگوید ولی من خودم می دانم که قادر به انجام چه کارهایی هستم.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار