بازتاب های شکست والیبال ایران مقابل آلمان
چهارمین شکست تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ ملت ها، با بدشانسی هر چه تمام تر برای شاگردان الکنو و در صدر آنها میلاد عبادی پور حاصل شد.
کد خبر: ۹۷۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 12 June 2021

به گزارش تابناک سمنان در هفته سوم از رقابت های والیبال لیگ ملت که در شهر ریمینی ایتالیا در جریان است، تیم ملی ایران در نهمین بازی خود به مصاف آلمان رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد. در ست نخست، شاگردان الکنو با نتیجه نزدیک 25 بر 23 موفق به شکست حریف خود شدند اما در ست های دوم و سوم با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 20 شکست خوردند تا اینکه کار در ست چهارم حساس شوند اما ملی پوشان با ارائه یک بازی برتر، با پیروزی در ست چهارم، کار را به دست آخر کشاندند.


در این مسابقه هر دو تیم سرویس های زیادی را از دست دادند که در میان بازیکنان تیم ملی، سهم عبادی پور و موسوی بیش از سایرین بود. عبادی پور در این مسابقه 6 ضربه سرویس را از دست داد ضمن اینکه موسوی با هدر دادن 7 سرویس، بدترین عملکرد را در بین بازیکنان ایرانی داشت. البته صابر کاظمی نیز 6 بار ضربات سرویسش یا به تور خوردند یا به خارج از زمین رفتند.


اما نقطه اوج بازی در ست پایانی بود. با شروع بد بازیکنان تیم ملی، این آلمانی ها بودند که با نتیجه 6 بر 3 پیش افتادند. هر دو تیم در ست پایانی چندین ضربه سرویس را از دست دادند. زمانی که بازی به نتیجه 10 بر 9 به سود آلمان رسید، عبادی پور برای دومین بار در ست پنجم، ضربه سرویسش را خراب کرد تا حریف 11 بر 9 پیش بیفتد.

 

 

 

با از دست دادن یک ضربه سرویس دیگر این بار توسط معروف، آلمان 13 بر 11 در آستانه پیروزی قرار گرفت که روی حرکت  خوب صابر کاظمی تیم ملی به امتیاز 12 رسید. در این لحظه، میثم صالحی ضربه سرویسش را کنترل شده به زمین حریف فرستاد و قدرت عمل در اختیار آلمانی ها قرار گرفت. 


با دفاع خوب مسعود غلامی و در یک رفت و برگشت توپ به بازیکنان ایران رسید. پاس غلامی به منطقه 2 نصیب صابر کاظمی شد ولی توپ او در زمین آلمان مهار شد.


مجددا و در ادامه یک رالی نفس گیر حمله حریف را سعید معروف به خوبی برگشت داد و توپ به آرمان صالحی رسید. این بازیکن با یک پاس خوب به منطقه 4، میلاد عبادی پور را صاحب توپ کرد ولی ضربه این بازیکن را دفاع 3 نفره آلمان برگشت داد تا بازی 14 بر 12 شود.

 


در لحظه ای که عبادی پور می توانست با یک آبشار با دقت، بازی را به تساوی بکشاند، اما دفاع آلمانی ها با حضور لینوس وبر و توبیاس کریک، مانع از ورود اسپک عبادی پور به درون زمین مانشافت شد تا در نهایت ایران با نتیجه 3 بر 2 بازی را به حریف واگذار کند.


شکست ایران با توجه به نتایج قبلی و جایگاه دو تیم در جدول، دور از انتظار بود. هر چند شاگردان الکنو در این بازی با از دست سرویس های متعدد و اشتباهات زیاد نتوانستند برنده از زمین خارج شوند، اما از دست دادن 6 سرویس توسط عبادی پور و فرصت سوزی بزرگ در لحظه ای که بازی در ست پایانی می توانستند 13 – 13 شود، باعث انتقادات از عملکرد این بازیکن در فضای مجازی شد.


عبادی پور که طی سالهای گذشته یکی از مهره های تأثیرگذار تیم ملی والیبال بود، در دیداری که اکثر بازیکنان روز خوبی را نداشتند، مورد هجمه بسیاری از سوی علاقه مندان به والیبال قرار گرفت. هر چند که شاگردان الکنو در مقاطع زیادی از بازی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه ندادند اما نوشتن تمام اشتباهات به پای عبادی پور به دور از انصاف است.
در زیر به تعدادی از واکنش ها در فضای مجازی به بازی والیبال ایران و آلمان می پردازیم:

 


ممدشون: شما نمیتونین همزمان هم شیری باشید هم نورالهی چون شما عبادی پور نیستی

نسیم: همه ممکنه روز بد داشته باشن لطفا روحیه عبادی پور رو خراب نکنید جبران میکنه بازی های بعدی

فریما: آلمان ی بازیکن داره به اسم میلاد عبادی پور که تو زمین ما بازی میکنه!

مهدی ناصری: سرویس زدنای عبادی پور مثل سانترای مهدی شیریه ، چون هیچوقت به هدف نمیرسه.

سیناترا: بابا عجب آدمایی هستید، یه بازی این عبادی پور خراب کرد ول کنش نیستید

راما: واقعا چه فازی دارن بعضیا پاشدن رفتن تو کامنتا دارن به عبادی پور فحش میدن آقا عبادی پور خوب نبود، قبول ولی الان تو بری فحش بدی ایران بازی میبره یا عبادی پور بازیش درست میشه؟

امین طایی: این حجم از نقدها بر علیه میلاد عبادی‌پور قابل پذیرش نیست. یک بازیکن میتونه توی یک بازی به خاطر دلایل مختلف اصطلاحا روزش نباشه. اگر کسی میگه عبادی‌پور بازیکن خوبی نیس، به ضرس قاطع میگم اون شخص چیزی از والیبال نمیدونه. یکی از بهترین بازیکن‌های حال حاضر دنیاس. نقد غیرمنصفانه ممنوع

مهرون: مهدی شیری اگه تو ترکیب بود از عبادی پور بهتر بازی میکرد

امیر کاپونه: عبادی‌پور نه اسپک داره و نه سرویس؛ فقط یدونه ر داره.

تمایلات دانی: ایران همون جاییه که یکی مثل عبادی پور این همه بازی توپ های ته زمینو جمع بکنه ولی فقط یه بازی خراب کنه همه بهش فحش میدن.

کال می رد: این بازی عبادی پور منو برد به فینال آسیا

اسکیزو فرفری: میلاد عبادی پور، مهدی شیریِ فوتبالیاس :)))

بنفش اکلیلی: مهم نیست تور کجاست. عبادی پور پیداش می‌کنه و می‌کوبه بهش.

علی عشقی: عبادی پور تو کلکسیون افتخاراتش فقط پنالتی دادن تو فینال آسیا رو کم داره

ابوالفضل: اگه تو زندگیت یه بار هم به صورت جدی تو یه ورزشی فعالیت کرده باشی می‌دونی که بعضی وقتا هرچی زور بزنی باز هم خراب میکنی. تو همچین وضعیتی آدم خودش همینجوری بدترین حال دنیا رو داره، حالا شما برو به طرف فحش بده. آفرین فرانکی، آفرین جبارسینگ.

 

 

سکوت بی انتها: عبادی پور واقعا عالی بود خصوصا اونجا که تو تیم بازی نمیکرد

مهدینام: اگه میتونستم به میلاد عبادی پور میگفتم اشکال نداره امروز خوب نبودی،همه روز بد دارن! یوقت به تخریب ملت فهیم  توجه نکنی!

مهربد: یعنی الان فقط برای یه بازی بد بازی کردن عبادی پور انقدر باید انتقاد شه ازش ؟ بازیای قبل کم کار کرد ؟ چرا انقدر دنبال بدی های یه نفرید فقط

آلین: مشکل عبادی پور اینه تو لحظات حساس خراب میکنه. کافیه این 7 سال اخیر بازی های مهم رو دیده باشی مخصوصا اون هایی ک 5 سته شده

آقا الماسی: حالا شما فکر کن این عبادی‌پور جلو لهستان با لواندوفسکی چیکار میخواد بکنه.

محبوبه مرادی: خلاصه ای از گزارش بازی والیبال ایران و آلمان: میلاد عبادی پور دفاع می‌شه

فرهاد: درسته عبادی پور خراب کرد ولی بالاخره هرکسی روز بد و خوب داره خودتون رو بذارید جاش

آمادا: البته طبیعیه یه بازیکن روزش نباشه اما این حجم خراب شدن روحیه بعد یه اسپک و سرویس بد طبیعی نیست. خلاصه که آقای عبادی‌پور شما رو چش ما جا داری، ولی باید قول بدی جبران کنی.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار