رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: مجرم سایبری که با انگیزه اختلاف خانوادگی اقدام به مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ کرده بود شناسایی و دستگیر شد. 
کد خبر: ۹۷۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 12 June 2021

انتقام‌جویی خانوادگی در واتساپ با ورود پلیس فتای گرمسار کشف شد

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ حسین صادقی روز شنبه به رسانه ها اظهار داشت: در پی شکایت شهروند گرمساری مبنی بر ارسال مطالب توهین آمیز، ایجاد مزاحمت، تهدید و فحاشی از طریق شبکه اجتماعی واتساپ، پرونده اولیه در این راستا تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت. 

وی به ارائه مستندات شاکی و بررسی‌های اولیه و تخصصی تیم کارشناسان پلیس فتا اشاره کرد و گفت: در نهایت مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی واتساپ با ارسال پیامک مبادرت به مزاحمت برای شاکی پرونده در فضای مجازی کرده است. 

صادقی گفت: کارآگاهان پلیس فتا پس از انجام اقدامات پلیسی و با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق اطلاعات به دست آمده متهم را شناسایی و با هماهنگی های لازم مقام قضایی دستگیر کردند. 

رئیس پلیس فتای استان سمنان تصریح کرد: فرد دستگیرشده مقابل دلایل انکارناپذیر پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی و انتقام جویی از همسر خود عنوان کرد. 

رئیس پلیس فتای استان سمنان از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرایم رایانه ای با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ درخواست خود را ثبت کنند. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار