وزیر اسبق ورزش و جوانان در سمنان :
عباسی گفت : بیکاری و تورم دو مشکل اساسی مردم ایران است.
کد خبر: ۹۷۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ 15 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان در سمنان گفت: بی توجهی و نداشتن مدیریت برخی از مسئولان کشور باعث به وجود آمدن بیکاری و تورم شده و مردم به شدت از این وضعیت ناراضی هستند.

او تاکید کرد: عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی از مواردی است که مردم از دولت آینده انتظار دارند.

وزیر اسبق ورزش و جوانان گفت: بعضی از مسئولین دلشان را به برجام خوش کرده، برجام نافرجامی که بی نتیجه ماند و با این همه بعضی از همین مسئولان همچنان به ادامه دادن این مورد مصر هستند، زیرا معتقدند این کاغذبازی‌ها نتیجه می‌دهد.

عباسی در ادامه گفت: بعضی از مسئولین در کشور به گونه ای عمل کردند که اشتغال مردم فراموش شده و طلاق نیز در حال افزایش است و به همین دلیل است که در انتخابات ۲۸ خرداد مردم نباید غفلت کنند، زیرا این غفلت تبعات منفی برای ۴ سال آینده کشور خواهد داشت.

او افزود: ایران مردمی آزاده دارد و برخلاف کشور‌های دیگر با رغبت و انگیزه بسیار بالا به صورت آزادانه در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت تا فرد اصلح را برای تشکیل یک دولت مردمی و سالم انتخاب کنند.

عباسی با تاکید بر لزوم ادامه راه امام راحل و شهدا و قرار گرفتن ایران در مسیر استقلال و خودکفایی تاکید کرد: این وحدت و همدلی، نقطه عطفی در برابر دشمنان نظام است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار