سید حسن یاسر پور بیان کرد؛
تابناک سمنان: سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری طلاعات استان سمنان گفت: زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی و پرشور آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۹۷۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 17 June 2021

فیبر نوری چیست؟ - مرجع تخصصی فیبر نوری و شبکه های مخابراتی

 

وی افزود: با تلاش کارکنان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان فراهم است.

سید یاسر حسن پور با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، به رسانه ها افزود: زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی مناسب جهت برگزاری این انتخابات در استان فراهم است.

یاسر پور همچنین با تاکید بر رصد و حفاظت از کیفیت پوشش تلفن همراه و شبکه های ارتباطی گفت: هماهنگی های لازم به منظور جلوگیری از هرگونه اختلال در شبکه ارتباطی استان سمنان در برگزاری انتخابات انجام شده است.

وی  از راه اندازی سامانه جدید ایران نوآفرین، به منظور ایجاد پل ارتباطی میان سرمایه گذار و سرمایه‌پذیر در حوزه کسب و کارهای فاوا خبر داد.

حسن پور، قابلیت‌های سامانه ایران نوین بخصوص در ارتقاء شفافیت را قابل توجه دانست و با اشاره به  مشکلات استارتاپ ها در جذب سرمایه گذار مناسب برای حمایت و پیاده سازی طرح‌های نوآورانه افزود: از خدمت بوم‌سرمایه می توان به عنوان  پل ارتباطی میان سرمایه گذار و سرمایه‌پذیر نام برد.

وی با اشاره بر تغییرات اخیر سامانه، دریافت گزارش‌های کاربردی و مدیریتی را از امکانات جدید این سامانه بر شمرد و ضرورت بهره‌مندی از اطلاعات مورد نیاز کسب و کارها را درخصوص نحوه توزیع و برخورداری از خدمات حمایتی و تسهیلات پیش‌بینی شده مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: خدمت بوم سرمایه بستری برای تیم ها و شرکت های نوپا جهت ارائه طرح ها و همچنین تخمین میزان سرمایه مورد نیازو تسهیل ارتباط با سرمایه گذار مناسب طرح است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار