کد خبر: ۹۷۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 17 June 2021

 

به گزارش تابناک سمنان مدتی پیش استودیوی ناشناس با نام بلو باکس گیم استودیوز (Blue Box Game Studios) از بازی ترسناکی به نام Abandoned رونمایی کرد که از نظر کیفیت گرافیکی، بسیار واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد.

 

اخیراََ بسیاری از طرفداران سری Silent Hill به این نکته اشاره کرده‌اند که Abandoned در حقیقت می‌تواند Silent Hill بعدی باشد و کوجیما به مانند گذشته قصد دارد از طریق معما بازی خود را رونمایی کند. کوجیما عنوان Metal Gear Solid 5 و دموی P.T را نیز در قالب یک استودیوی دیگر رونمایی کرده بود. دلایلی که این افراد ارائه می‌دهد از این قرار است:

  • طراح ارشد و بنیان‌گذار بلو باکس گیم استودیوز، حسن قهرمان (Hasan Kahreman) نام دارد که اولین حرف از اسم و فامیل او با هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) یکی است. در ضمن اگر کلمه Hideo را در گوگل ترنسلیت به زبان ترکی انتقال دهید، به کلمه Kahreman یا همان قهرمان خواهید رسید.
  • اخیراََ استودیوی بلو باکس گیم چنین توییتی را منتشر کرده بود: “نام را حدس بزنید: Abandoned: اولین کلمه S و آخرین کلمه L است. رونمایی نزدیک می‌شود # PS5 Exclusive.” این توییت مدتی بعد حذف شد.

  • تنها بازی منتشر شده توسط تیم بلو باکس گیم The Whisperer نام دارد که لوگوی آن یک اثر به جا مانده از دست با رنگ مشکی شبیه به Death Stranding است.
  • لوگوی بلو باکس گیم بسیار شبیه به لوگوی “استودیوهای پلی‌استیشن” است، با این تفاوت که رنگ‌ها جا به جا شده‌اند.
  • در تریلر Death Stranding: Director’s Cut سم لباس آبی (Blue) پوشیده و وارد جعبه‌ای (Box) می‌شود.
  • توییتر تیم سازنده Abandoned با نام BBGameStudios ثبت شده که باز هم می‌تواند به Death Stranding اشاره کند.
  • کاور صفحه رسمی بلو باکس در یوتیوب چند تپه (Hills) را نشان می‌دهد.

با وجود تمامی اشارات بالا، ممکن است که طرفداران بیش از حد وارد تحلیل شده باشند و ارتباطی میان این قضایا وجود نداشته باشد. بلو باکس گیم استودیوز مدتی پیش اعلام کرد که بازی Abandoned ارتباطی با سری Silent Hill و هیدئو کوجیما ندارد، اما این موضوع در مورد Phantom Pain نیز رخ داده بود. در آن زمان کوجیما بازی را با استودیوی قلابی موبی دیک استودیو (Moby Dick Studio) رونمایی کرد و در توییتر هر گونه ارتباط با سری MGS را انکار کرد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کنید کوجیما باری دیگر قصد دارد از این روش برای رونمایی بازی بعدی خود استفاده کند؟ به یاد داشته باشید که تیم بلو باکس می‌تواند از این شیطنت‌ها برای بازاریابی استفاده کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار