استاندار سمنان:
استاندار سمنان روند ابتلا به بیماری کرونا در استان را کاهشی خواند و گفت: همچنان پنج شهرستان استان مانند شاهرود، سمنان، گرمسار، مهدی شهر و دامغان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
کد خبر: ۹۷۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 20 June 2021

۵ شهرستان استان سمنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد

 

به گزارش تابناک سمنان علی رضا آشناگر  با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان سمنان بیان کرد: علی رغم روند نسبتاً کاهشی که با تلاش مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین همت کادر درمانی رخ داده هنوز پنج شهرستان استان در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه میامی، آرادان و سرخه شهرستان‌های دارای وضعیت زرد استان هستند، افزود: پنج شهرستان شامل سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی شهر و شاهرود در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشته و محدودیت‌ها در آنجا پابرجا است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم همچنان باید مسائل بهداشتی را لحاظ کنند تا شاهد کاهش ویروس منحوس کرونا باشیم، تاکید کرد: فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مسائل بهداشت فردی و اجتماعی در زمره مواردی بود که مردم استان به خوبی آن را در روز انتخابات به منصه ظهور رساندند و نشان دادند که کمال همکاری را دارند.

آشناگر با بیان اینکه روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان سمنان بر اساس گزارشات، کاهشی است و در حوزه فوتی‌ها نیز به تثبیت رسیده‌ایم اما انتظار داریم همچنان با جدیت تمام مسائل بهداشتی در سطح استان رعایت شود، افزود: محدودیت‌های تردد و کرونایی از امشب در تمام استان مجدداً از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام رسمی نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی امروز و فردا، داوطلبان و طرفداران آنها توجه داشته باشند اگر تمایل به برگزاری برنامه دارند، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار