دبیر اجرایی کنگره آیت‌الله شاهرودی گفت: همایش ملی نکوداشت مرحوم آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی ۱۷ تیرماه جاری در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 24 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت‌الاسلام عباس نصیری فرد دبیر اجرایی کنگره آیت‌الله شاهرودی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود افزود: این همایش پنجشنبه ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با برگزاری برنامه‌های متنوع و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در شاهرود برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه آیین نکوداشت این عالم برجسته شیعه در قالب همایش ملی و کنگره اصلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مرحله نخست این یادبود در شاهرود زادگاه ایشان، مرحله دوم در شهر مشهد و مرحله سوم در شهر قم برگزار خواهد شد.

نصیری فرد با اشاره به اینکه دعوت نامه‌هایی به امضای آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و رییس کنگره برای مدعوین ارسال شده است، اظهار داشت: نامه‌ای به امضای بزرگان و علمای شاهرود، نمایندگان مجلس خبرگان و برخی بزرگان حوزه علمیه قم برای دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده تا برای این کنگره پیامی داشته باشند.

او با بیان اینکه ابعاد شخصیتی آیت الله حسینی شاهرودی آن قدر گسترده است که برگزاری یادواره‌های بزرگ زیبنده شخصیت ایشان است، ابراز داشت: گروه چهار نفره‌ای از بهترین محققان حوزه علمیه قم مدت هشت ماه به طور شبانه روز تألیفات و آثار این عالم برجسته را جمع آوری کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار