کد خبر: ۹۷۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 26 June 2021
تلگرام
 

به گزارش تابناک سمنان تلگرام دقایقی پیش به‌روزرسانی جدیدی را برای پلتفرم اجتماعی خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی که برای کاربران اندروید، آی او اس و ویندوز در دسترس است شامل موارد متعددی از ویژگی‌های جدید است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود:

  • تماس تصویری گروهی

از این به بعد کاربران می‌توانند با دیگران تماس تصویری گروهی برقرار کنند. فقط کافی است که بر روی آیکون دوربین هنگام تماس تصویری ضربه بزنید. همچنین می‌توانید با پین کردن ویدئو، با پیوستن کاربر جدید به تماس تصویری گروهی، در ویدئو پین شده بمانید. فعلاً برخلاف قابلیت گفتگوی صوتی، در تماس تصویری محدودیت ۳۰ نفری برای پیوستن به این تماس وجود دارد. البته به‌زودی این محدوده افراد بیشتر خواهد شد.

  • اشتراک گذاری صفحه

از این پس کاربران می‌توانند در تماس تصویری، صفحه نمایش خود را نیز به اشتراک بگذارند.

  • وضوح صدا

تلگرام در این به‌روزرسانی، گزینه افزایش کیفیت پخش صدای کاربران را بهبود بخشیده تا دیگران بتوانند صدا را واضح‌تر و بهتر بشنوند. البته کاربران می‌توانند این گزینه را خاموش کنند.

  • ویژگی جدید برای تبلت و کامپیوتر

تبلت‌ها و کامپیوترها نمایشگر بزرگ‌تری داشته و در نتیجه فضای بیشتری برای نمایش محتویات دارند. به همین دلیل، اکنون کاربران می‌توانند هنگام تماس تصویری، شرکت‌کنندگان در این گفتگو را به پنل کناری برده و پنجره نمایش هرکدام از افراد را بزرگ و کوچک کنند.

گفتگوی صوتی در دسکتاپ در پنجره‌ای متمایز اجرا می‌شود، پس می‌توان بدون داشتن اجبار برای دیدن پنجره مورد نظر، به انجام کارهای دیگر مثل تایپ پرداخت. همچنین می‌توان به هنگام اشتراک صفحه نمایش، به جای تمام آن، قسمتی از آن را که برنامه خاصی در حال اجراست (مثل اتوکد، ورد، پاورپوینت و …) به اشتراک گذاشت. به هنگام تماس تصویری، کاربری که صفحه نمایش خود را به اشتراک می‌گذارد، تصویر آن پین می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار