سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: تعیین مسیر و حدود اجرای طرح کنارگذر جنوبی سرخه از طریق خاکریزی و عملیات خاکی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 29 June 2021

فعال سازی پروژه کنارگذر ۶کیلومتری سرخه

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا شریفی نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه بررسی وضعیت اجرایی پروژه احداث کنارگذر جنوبی سرخه با بیان اینکه تثبیت معبر و زمین امروز برای این طرح امری بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید علاوه بر ظرفیت های موجود شهری و بخش خصوصی، از ظرفیت راهداری و حمل و نقل جادی ای استان برای اجرایی شدن این طرح استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه این‌ اقدامات در قالب امری مردمی صورت می گیرد، تصریح کرد: جانمایی مسیر با خاکریزی و عملیات خاکی در دو باند رفت و برگشت برای تثبیت مسیر کنار گذر جنوبی سرخه انجام خواهد شد.
شریفی نژاد تاکید کرد: در اجرایی شدن این ثروژه، باید مباحث ایمنی و بیمه ای به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر اینکه شیوه نامه ای مشخص برای این امر در نظر گرفته شود، اضافه کرد: استعلام از دستگاه های خدمات رسان به صورت کامل در مسیر تعیین شده طرح برای پیشگیری از مسائل و موارد احتمالی، انجام شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در پایان ضمن تاکید بر این که باید مسئول مشخصی برای اجرایی شدن پروژه و اقدامات پیش رو در این مرحله تعیین شود، اظهار کرد: برای خاکریزی و عملیات خاکی این طرح در مرحله اول، نیاز به آزمایشگاه مکانیک خاک نخواهد بود و انشالله با جذب اعتبار در آینده، مراحل زیرسازی و نهایی طرح انجام می شود

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار