مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: یکهزار و ۴۲۷ خانواده سمنانی مشمول مستمری ماهیانه بهزیستی و حمایت‌های طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شدند.
کد خبر: ۹۷۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 30 June 2021
 
یکهزار و ۴۲۷ خانواده سمنانی از مستمری ماهیانه بهزیستی برخوردار شدند

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا ایزدپور  ابراز داشت: در سال ۹۹ حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار برای ۶۱۱ نفر در شهرها و ۳۷۹ نفر در روستاها و عشایر پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته کمک هزینه تحصیلی به ۴۵۰ دانش آموز عضو خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ودیعه مسکن ۲۵ خانواده تحت حمایت بهزیستی استان سمنان نیز در سال گذشته پرداخت شد.

ایزدپور با اشار به سایر اقدامات مهم انجام شده در سال ۹۹ گفت: اجرای طرح بازتوانی و قادر سازی خانواده های نیازمند و بی سرپرست، ارائه خدمات اجتماعی به خدمت گیرندگان تحت پوشش و تقویت گروه‌های همیار زنان خود سرپرست و متضرر ناشی از کرونا از اقدامات شاخص این اداره کل در سال گذشته بود.

وی افزود: همچنین ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای مبتنی بر توانمندسازی فرزندان زنان سرپرست خانوار در ۲ شهرستان سمنان و میامی، پرداخت وام خود اشتغالی، اجرای طرح بهبود تغذیه و توزیع مواد غذایی مناسب در خانواده تحت حمایت و حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو نیز از جمله حمایت‌های انجام شده از مددجویان در سال گذشته بود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: راه اندازی و ساماندهی مراکز مثبت زندگی، توزیع شیرخشک به فرزندان خانواده های نیازمند، ارائه خدمات اجتماعی به چند قلوها، پرداخت شهریه دانشجویان خانواده های تحت پوشش نیز در سال ۹۹ انجام شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار