کد خبر: ۹۷۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 02 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان در ماه آوریل، جف گراب (Jeff Grubb) ادعا کرد که مایکروسافت در حال مذاکره با هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بوده است. حال اخیراً گراب در یک گزارش جدید اعلام کرده که مذاکرات بین مایکروسافت و کوجیما به نقطه‌ی عطف تازه‌ای رسیده است.

گراب اخیراً با انتشار یک خبر جدید در وب‌سایت VentureBeat، تایید کرده است که مایکروسافت و کوجیما یک نامه‌ی همکاری امضا کرده‌اند و قصد دارند با یکدیگر بر روی یک بازی ایکس‌باکس کار کنند. پس از چندین ماه مذاکره، این نقطه‌ی عطف تازه‌ای برای مذاکرات بین این دو محسوب می‌شود. اگرچه قرارداد هنوز نهایی نشده، اما مایکروسافت در حال آماده کردن ابزار مورد نیاز برای کوجیما و تیم کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) بوده است.

نتیحه‌ی قرارداد به حدی نزدیک است که مایکروسافت شروع به آماده کردن چیز‌هایی کرده است که کوجیما برای ساخت بازی خود به آن‌ها نیاز خواهد داشت.

جالب است بدانید که قرارداد بین مایکروسافت و کوجیما برای ساخت عنوان خاصی نیست. طبق توضیحات گراب، این قرارداد به کوجیما پروداکشنز اجازه می‌دهد تا این تیم بتواند خلاقیت خود را با استفاده از تکنولوژی مایکروسافت به نمایش بگذارد.

اوایل این ماه، استودیو‌های بازی ایکس‌باکس طراح Portal و Left 4 Dead یعنی کیم سوییفت (Kim Swift) را به عنوان مدیر ارشد سرویس ابری ایکس‌باکس استخدام کرد. طبق گزارش گراب، سوییفت با هدف کمک به ساخت بازی جدید کوجیما به استخدام بخش ایکس‌باکس در آمده است.

کوجیما در گذشته اعلام کرده بود که دوست دارد یک «قالب جدید بازی» که توسط سرویس‌های ابری ممکن شده است را امتحان کند. حال باید دید که استودیوی کوجیما پروداکشنز چگونه از قابلیت‌های سرویس ابری برای توسعه‌ی بازی خود استفاده خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار