رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با توزیع بهتر واکسن در جمعیت تحت پوشش دانشگاه، واکسیناسیون قدری تسریع شده است، گفت: پنج هزار و ۶۰۰سالمند هر دو دوز واکسن را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۷۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 03 July 2021
 
۵۶۰۰سالمند شاهرود و میامی ۲ دوز واکسن کرونا دریافت کردند

 

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن با بیان اینکه تا پایان هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۲۷ هزار و ۷۷۵ دوز واکسن دریافت و ۲۵ هزار و ۳۹۱ دوز را تزریق کرده است، تاکید کرد: از هفته گذشته، با توزیع بیشتر و بهتر واکسن در سراسر کشور، خوشبختانه واکسیناسیون وضعیت بهتری پیدا کرده و توانستیم جمعیت قابل قبولی را واکسینه کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۳۰ دوز واکسن برای سالمندان در سطح شهرستان‌های شاهرود و میامی تزریق شده است، افزود: پنج هزار و ۶۵۳ نفر هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند تا نگرانی ما بابت آنها کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با خیز نگران کننده اپیدمی کرونا در سطح کشور روبرو هستیم و نگرانی وجود دارد که این شرایط به شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز تسری پیدا کند، گفت: هم اکنون شرایط شاهرود نارنجی و میامی زرد است و این به معنای هشدار واقعی محسوب می‌شود.

چمن با بیان اینکه در جمعیت تحت پوشش دانشگاه به طور متوسط در شبانه روز ۱۲۰ مراجعه با علائم کرونا به بیمارستان‌ها صورت می‌گیرد که ۱۰ نفر آنها بستری می‌شوند، تاکید کرد: ۳۰ مورد شناسایی بیمار کرونایی در شبانه روز در سطح شهرهای تحت پوشش دانشگاه، انجام می‌پذیرد که نشان می‌دهد وضعیت دوباره کمی به سمت حاد شدن می‌رود

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار