کد خبر: ۹۷۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 04 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان توسعه‌دهنده‌ی سری شناخته‌شده‌ی Mortal Kombat، استودیوی ندررلم (NetherRealm Studios)، اخیرا اعلام کرده است که از این پس محتوای تازه‌ای برای بازی Mortal Kombat 11 عرضه نخواهد شد.

این شرکت پس از دو سال پشتیبانی قدرتمند از بازی Mortal Kombat 11، سرانجام روز جمعه در توییتی اعلام کرد که بر روی پروژه‌ی بعدی خود متمرکز شده است و دیگر هیچ بسته‌ی الحاقی و شخصیت تازه‌ای برای عنوان مورد بحث منتشر نخواهد کرد.

بازی Mortal Kombat 11 در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. از آن تاریخ به بعد، استودیوی ندررلم چند بسته‌ی الحاقی را برای این بازی ارائه کرد تا شخصیت‌ها و میدان‌های مبارزه‌ی جدیدی به آن اضافه کند. در ادامه‌ی این روند، نسخه‌ی Ultimate این بازی نیز که همه‌ی بسته‌های الحاقی قبلی را در بر داشت، وارد بازار شد تا ۱۳ شخصیت جدید را به بازی اضافه کند. این تعداد مبارز جدید، به معنای افزایش ۵۰ درصدی تعداد شخصیت‌ها نسبت به نسخه‌ی استاندارد بازی است.

توقف تولید بسته‌ی الحاقی برای بازی مورد بحث، یعنی پس از این تغییرات بزرگی را در آن شاهد نخواهیم بود. بازی‌های مبارزه‌ای همچون Mortal Kombat 11، بیش از هر چیز به انتشار پیوسته‌ی به‌روزرسان‌ها و کمک به بهبود تجربه‌ی بازی با متعادل ساختن و اضافه کردن شخصیت‌های جدید متکی هستند. توسعه‌دهندگان با تکیه بر این ویژگی، ضمن اینکه هیجان بازی خود را نزد طرفداران حفظ می‌کنند، سود بیشتری نیز به دست می‌آورند.

استودیوی ندررلم در توییت اخیر خود به تمرکز کامل این استودیو بر روی پروژه‌ی بعدی‌اش اشاره کرده است، اما تا کنون شاهد انتشار هیچ جزئیاتی از این پروژه نبوده‌ایم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار