معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: خیران و آحاد جامعه در کنار توجه به سایر انجمن‌های خیریه به حمایت و یاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی بشتابند
کد خبر: ۹۷۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 04 July 2021

استان سمنان ۳۶۰ بیمار دیالیزی دارد

 

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته‌پور در دیدار با اعظم پناهی‌مهر، مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی کشور در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: پیش از هرچیز از تلاش های آقای منصور بیرقی، مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در استان سمنان نهایت قدردانی را دارم و ایشان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی با ورود بجا، نقش موثر و مثبتی در استان ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت انجمن‌های خیریه به نوعی هم کمک به حاکمیت و دولت برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به بیماران است و هم بیماران تحت پوشش از مزایا و نگاه مثبت این انجمن ها بهره‌مند می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: از تلاش‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی که در سراسر کشور فعالیت گسترده دارد، قدردانی می‌شود و فعالیت این انجمن های نیک اندیش بسیار خداپسندانه است.

وی اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، مسئولان باید طوری کار کنند که بیماران تنها رنج مریضی را تحمل کند و دغدغه تامین منابع مالی برای درمان و اسکان و... نداشته باشند و انجمن حمایت از بیماران در بخش های مختلف در راستای این اصل مهم انسانی برای کاهش درد و رنج بیماران گام اساسی بر می‌دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: استان سمنان خیران خوبی دارد و سپردن انجمن‌های و موسسات خیریه به افراد کاردان و دارای اهلیت در جلب اعتماد مردم بسیار تاثیرگذار است.

خجسته پور اضافه کرد: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و انجمن های خیریه نیازمند معرفی است و کارهای تبلیغاتی به صورت موثر در گام اجرایی قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به سبک زندگی‌های امروزی ، اجرای طرح‌های آموزشی و پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود بیماران کلیوی بسیار دارای اهمیت است و با کاهش ورود، هم به بیماران کنونی خدمات رسانی مطلوب‌تری می شود و هم در بلند مدت شاهد کاهش چشمگیری انواع بیماران خاص و صعب العلاج خواهیم بود.

وی گفت: مجموعه استانداری سمنان به عنوان وظیفه انسانی و اداری آماده خدمت و همکاری با انجمن است.

همچنین منصور بیرقی مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در استان سمنان گفت:در حال حاضر استان سمنان ۳۶۰ بیمار دیالیزی و ۲۶۰ بیمار پیوند کلیه دارد.

وی تصریح کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در استان سمنان، حمایت از بیماران این حوزه را وظیفه خود می‌داند و تمام قد برای گره‌گشایی از مشکلات این عزیزان تلاش می‌کند.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در استان افزود: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان سمنان در حوزه پیشگیری، درمان و دارو درمانی و مددکاری فعالیت دارد .

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار