مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ۳۹۰ میلیارد ریال به منظور توسعه حوزه‌های مدنظر ارتباطات در شهرستان‌ دامغان طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ سرمایه‌گذاری انجام شد.
کد خبر: ۹۷۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 07 July 2021
 
۳۹۰ میلیارد ریال در حوزه فناوری اطلاعات دامغان سرمایه‌گذاری شد

 

به گزارش تابناک سمنان سید یاسر حسن پور افزود: توسعه اینترنت پهن باند سیار در شهرهای دامغان، امیریه، دیباج، کلاته رودبار و شهرک صنعتی دامغان طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ انجام شد. 

وی به برنامه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها اشاره کرد و گفت: تلاش برای برقراری اینترنت پهن باند سیار(LTE) در روستاهای بالای ۲۰ خانوار یکی از برنامه‌های وزارتخانه است که در همین راستا در سال‌های ٩٨ و ٩٩ تعداد ۲۵ روستای دهستان های تویه دروار، قهاب رستاق، دامنکوه، رودبار، قهاب صَرصر و حومه دامغان، از اینترنت پهن باند سیار بهره‌مند شدند. 

حسن پور افزود: توسعه زیرساخت شبکه فیبر نوری و راه‌اندازی اینترنت پهن باند سیار در مسیر جاده‌ای حرم تا حرم در حوزه دامغان نیز از دیگر اقدامات ارتباطات و فناوری استان در این شهرستان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: توسعه شبکه فیبر نوری FTTH، مراکز تلفن ثابت و اینترنت پهن باند ثابت ADSL در دامغان از دیگر اقدامات توسعه ای حوزه ارتباطات در این شهرستان است. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار