طبق آخرین رنگبندی کرونایی؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان از وجود سه شهرستان زرد، چهار شهرستان نارنجی و یک شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی در این استان خبر داد و گفت: بر اساس رنگ بندی‌های جدید کرونایی، شهرستان گرمسار در استان، در وضعیت قرمز قرار گرفته و نیاز است تا مراقب‌های لازم در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۷۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 10 July 2021

کشف نوعی جدید از ویروس کرونا در خفاش‌ها توسط محققان چینی - ایرنا

 

استاندار سمنان اظهار کرد: به دلیل سرایت بیماری به شهرستان های همجوار استان،‌ متاسفانه در وضعیت رنگ‌بندی‌های استان تغییراتی ایجاد شده که باید مراقب های لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: شهرستان‌های شاهرود، دامغان و خود سمنان نیز همچون هفته گذشته کماکان در وضعیت رنگ بندی نارنجی قرار دارند اما شهرستان گرمسار در ورودی استان از سمت غرب، به رنگ بندی قرمز کرونایی تبدیل وضعیت داشته است.

علیرضا آشناگر افزود: در حال حاضر سه شهرستان میامی، سرخه و آرادان کماکان در وضعیت رنگ‌بندی زرد قرار داشته و شهرستان ‌مهدیشهر از رنگ بندی زرد به نارنجی تبدیل وضعیت پیدا کرده است.

آشناگر ضمن‌ بیان اینکه در حال حاضر ضرورت توجه به دستورالعمل های بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: در شهرستان گرمسار، برنامه های ستاد شهرستانی مدیریت مقابله با کرونا به صورت جدی فعال و محدودیت‌هایی که از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا برای وضعیت قرمز در نظر گرفته شده، لازم است با قدرت و دقت هرچه بیشتر از امروز، ۱۹ تیر ۱۴۰۰ اعمال شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار