رئیس سازمان صمت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بازه زمانی هشت ساله اخیر ۶۶ هزار میلیارد ریال فقط در بخش صنعت استان سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۹۷۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 11 July 2021
 
 ۶۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت سمنان انجام شد

 

به گزارش تابناک سمنان علی تشنه دل با بیان اینکه توسعه و گسترش سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی یکی از اولویت‌های استان سمنان در سال‌های اخیر بوده است، ابراز داشت: در هشت سال گذشته فقط در بخش صنعت شاهد سرمایه گذاری ۶۶ هزار میلیارد ریالی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور یک‌هزار و ۵۲۱ پروانه بهره‌برداری صنعتی در سطح استان سمنان صادر شده است، افزود: در واقع شمار پروانه‌های صادره همان سرمایه گذاری‌های تحقق یافته محسوب می‌شود که در سطح استان رشد خوبی را داشته است.

سمنان قطب قطعه سازی

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۲۱ هزار شغل با این میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت استان ایجاد شده است، ابراز داشت: استان سمنان در زمینه رشد اشتغال صنعتی خوشبختانه توانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

تشنه دل با بیان اینکه استان سمنان ۲۴ شهرک صنعتی و سه منطقه اقتصادی دارد، گفت: بندر خشک گرمسار یکی از دیگر زیرساخت‌هایی است که می‌تواند به سرمایه گذاری صنعتی کمک شایانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۸۵ درصد قطعات صنعت خودروسازی کشور در استان سمنان تولید و تأمین می‌شود که این نشان از توان استان در زمینه‌های صنعت خودروسازی دارد، تاکید کرد: رفع مشکل آب می‌تواند به ارتقای سرمایه گذاری حوزه صنعتی استان نیز کمک شایانی کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار