مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: برای کاهش مصرف برق، با اضافه کردن جمعه به شیفت تولید، هم در مصرف برق صرفه جویی می شود ، هم ارزش تولیدات استان سمنان صدمه نمی بینند.
کد خبر: ۹۷۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 11 July 2021
 
 
 
به گزارش تابناک سمنان آلبویه رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  با اعلام اینکه برنامه خاموشی‌ها از ابتدای خرداد ماه آغاز و تا روز گذشته ۳۲۲ ساعت خاموشی در استان سمنان ثبت شد گفت: بنا بر برنامه ریزی، صنایع با خاموشی یک روزه، در کاهش مصرف بار سهیم باشند، اما به دلیل افزایش مصرف برق، سهمیه یک روزه واحد‌های صنعتی به دوروز خاموشی افزایش پیدا کرد.
آلبویه با اشاره به اینکه در حالت عادی، صنعت استان سمنان نیازمند ۳۵۰ مگاوات برق است گفت: در این روزها، ۵۰ درصد از این میزان برای بخش صنعتی استان سمنان تامین می‌شود.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از خسارت ۳۵۰ میلیارد تومانی خاموشی‌های صنعت در این مدت خبر داد و گفت: برنامه ریزی درست و اصولی برای کاهش مصرف برق باید اجرا شود تا به تولیدات صنایع آسیبی وارد نشود و ارزش تولیدات استان سمنان، کاهش نیابد.

وی افزود: بنا بر مصوبه دولت مبنی بر جبران مصارف برق، مقرر شد تا ۵۵ درصد از برق واحد‌های بزرگ سیمان و فولاد خاموش شود و روز کاری جمعه نیز به شیفت‌ها اضافه شود تا تولید استان سمنان متوقف نشود.

به گفته آلبویه، مدیرانی که در صرفه جویی مصرف برق همکاری داشته باشند، مشمول مشوقه‌های مالیاتی، تسهیلاتی، و بیمه‌ای می‌شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار