مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تاکنون در قالب تجهیز و نوسازی باجه‌های پست بانک روستایی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۷۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 11 July 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان  با اشاره به ضرورت حمایت از کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ویژه در بخش‌های روستایی و عشایری، از پرداخت ۴.۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای تجهیز و نوسازی ۳ باجه بانکی پست بانک در روستا‌های استان سمنان خبر داد.

او گفت: تاکنون مبلغ ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در قالب تجهیز ونوسازی باجه‌های پست بانک پرداخت شد که در بهار ۱۴۰۰ سه باجه جدید پست بانک هر کدام به مبلغ ۱.۵ میلیارد ریال و با اشتغال زایی یک نفر مصوب و پرداخت شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان  تصریح کرد: این تسهیلات با هدف رفع شکاف بین شهر و روستا، توسعه خدمات بانکداری در مناطق محروم و کاهش تردد بین شهر و روستا و رونق اقتصادی انجام شد.

حسن پور بیان کرد: تحقق اهداف برنامه اشتغال روستاییان در سال جاری با پرداخت تسهیلات پست بانک استان سمنان از منابع توسعه ملی و در قالب پروژه‌های اشتغال محور روستایی صورت می‌پذیرد.

او گفت: این اقدام زمینه ساز توسعه کشاورزی، دامپروری، صنعت و بوم گردی روستا‌های استان می‌شود.

حسن پور در خصوص فرایند ثبت نام برای برخورداری از این تسهیلات گفت: متقاضیان لازم است طرح خود را در سامانه کارا به نشانی اینترنتی kara.mcls.gov.ir ارسال کنند تا پس از بررسی و اعلام نظر در کمیته فنی مصوب شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار