خریداری هرکیلو گندم به ازای پنج هزار تومان؛
تابناک سمنان: محمد باقر منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۸۴درصد از مطالبات گندم‌کاران استان سمنان معادل یک هزار و ۵۲۷ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال پرداخت شد.
کد خبر: ۹۷۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 11 July 2021

نارضایتی کشاورزان از نرخ خرید تضمینی گندم | خبرگزاری ایلنا

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان  ابراز داشت: بیش از ۳۶ هزار و ۱۵۷ هزار تن گندم تاکنون از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از گندم‌کاران خریداری شد.

وی خاطرنشان کرد: خرید گندم در کالپوش میامی و مناطق شمالی و شرقی استان سمنان همچنان ادامه دارد و بخش زیادی از گندم کشت شده در غرب استان سمنان برداشت و به صورت تضمینی خریداری شده است.

محمد باقر منوچهری همچنین افزود: ارزش گندم‌های خریداری شده در استان سمنان یکهزار و ۸۱۸ میلیارد و ۳۲۰ ریال برآورد می‌شود که تاکنون به طور متوسط حدود ۸۴ درصد از مطالبات گندمکاران استان نیز پرداخت شد.

منوچهری اضافه کرد: تاکنون ۹۶۱ تن گندم از کشاورزان شهرستان سمنان، ۱۰ هزار و ۹۲۷ تن از کشاورزان گرمساری، هفت‌هزار و ۱۱۸ تن از کشاورزان آرادانی، سه‌هزار و ۸۶۲ تن از کشاورزان شاهرودی، به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی یادآور شد: ۱۷۵ تن گندم خرید تضمینی شده در استان سمنان مربوط به شهرستان سرخه، یکهزار و ۶۷۵ تن مربوط به شهرستان دامغان و ۱۱هزار و ۴۳۹ تن مربوط به شهرستان میامی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان  در خاتمه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان خرید تضمینی گندم امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش نداشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار