کد خبر: ۹۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 12 July 2021
ویندوز 11

 

به گزارش تابناک سمنان ویندوز ۱۱ مدتی است که معرفی شده است و همانطور که می‌دانید، این سیستم عامل در مقایسه با ویندوز ۱۰، به‌ویژه در بخش رابط کاربری، تغییرات بزرگی داشته است؛ هرچند که خیلی‌ها ممکن است از رابط کاربری ویندوز ۱۱ خوش‌شان نیاید.

مایکروسافت از اواخر امسال یا اوایل سال آینده میلادی شروع به عرضه عمومی ویندوز ۱۱ برای کاربران فعلی ویندوز ۱۰ خواهد کرد و طبق آخرین اخباری که منتشر شده، کاربران جدید ویندوز ۱۱ فقط ۱۰ روز فرصت خواهند داشت تا تصمیم بگیرند آیا مایل به نصب ویندوز ۱۱ بدون امکان بازگردانی ویندوز ۱۰ هستند یا نه.

مایکروسافت در بخش سوالات متداول ویندوز ۱۱ به سوالی در این زمینه پاسخ داده است:

آیا بعد از ارتقا ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱ امکان بازگرداندن ویندوز ۱۰ وجود دارد یا نه؟

بله. بعد از آنکه شما آپدیت ویندوز ۱۱ را نصب کردید، ۱۰ روز فرصت خواهید داشت تا سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰ برگردانید، در این ۱۰ روز همه فایل‌ها و داده‌های شما حفظ خواهد شد. اما بعد از ۱۰ روز، شما نیاز به بک‌آپ گرفتن از داده‌های خودتان خواهید داشت تا در صورت تمایل به استفاده مجدد از ویندوز ۱۰ بتوانید با پاک کردن کامل نصب ویندوز ۱۱ دوباره به ویندوز ۱۰ بازگردید.

این توضیح مایکروسافت بدین معنی است که فولدر ویندوز قدیمی بعد از ۱۰ روز به‌طور اتوماتیک پاک خواهد شد.

فرصت ۱۰ روزه در مقایسه فرصت ۳۰ روزه‌ای که در مورد ارتقا ویندوز ۸ به ویندوز ۱۰ وجود داشت خیلی کم است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مایکروسافت تغییری در این زمان خواهد داد یا نه؟

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کنید فرصت ۱۰ روزه کافی است؟

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار