طی عملیات‌هایی صورت گرفت؛
تابناک سمنان: سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۴۲ دستگاه ماینر فعال در انباری یک واحد تولیدی شهرستان سرخه کشف شد.
کد خبر: ۹۷۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 12 July 2021

چندهزار دستگاه ماینر در ایران فعالیت می کنند؟ - خبرآنلاین

 

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی و اخبار به دست آمده مأموران انتظامی شهرستان سرخه مشخص شد فردی متخلف در حوزه استخراج رمزارزهای دیجیتال فعالیت دارد.
وی تصریح کرد: تیم مشترک پلیس و اداره برق منطقه‌ای پس از انجام هماهنگی‌های لازم، مکان بهره‌برداری رمزارزها را که یک واحد تولیدی در شهرستان سرخه بود شناسایی کردند.

سرهنگ سید علی میراحمدی با اشاره به کمبود برق در این فصل گرم سال و قطعی پیاپی این انرژی پرمصرف در کشور به خصوص استان سمنان، گفت: اقدامات اولیه و قانونی پلیس برای کشف و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز آغاز شد.
سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه فرد متخلف یکی از انباری های این شرکت را به صورت پنهانی و مخفیانه دیوارکشی کرده بود، بیان کرد: ماموران با تخریب دیوار انباری موفق به کشف ۴۲ دستگاه استخراج رمزارز دیجیتال شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان امر هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همه ماینرها برابر قانون جمع آوری و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
همچنین سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی گرمسار نیز اظهار داشت: سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، خانه باغ و منزل در این شهرستان دستگیر شد.
وی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گرمسار با طرح موضوع در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان، پیگیری‌های جدی مأموران انتظامی در این زمینه آغاز شد.
سرهنگ غلامحسین عرب با اشاره به بررسی های میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس برای کشف سرقت‌ها، گفت: یک دستگاه خودرو ۲۰۶ از جمله سرنخ‌های به دست آمده ماموران در این تحقیقات بود.
سرهنگ عرب بیان کرد: مأموران کارکشته پلیس گرمسار با بهره‌گیری از تجربیات و تجهیزات نوین پلیسی فردی معتاد با سوابق کیفری متعدد را در این زمینه شناسایی کردند و در این راستا متهم در یک عملیات غافلگیرانه در پایتخت کشور دستگیر و به اداره آگاهی گرمسار منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: سارق پس از اعتراف به ۱۶ فقره انواع سرقت اعم از سرقت اماکن خصوصی، خانه باغ، منزل و تکمیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار