همان‌طور که در جریان هستید، بازی FIFA ۲۲ شب گذشته معرفی شد و سازندگان از برخی جزئیات آن هم رونمایی کردند. حال برخی از طرفداران این فرنچایز، انتقاد‌هایی از این نسخه داشتند که در ادامه به بررسی دلایل آن خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۹۷۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 13 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان این طور که به نظر می‌رسد، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) قصد دارد تا از نسخه‌ی نسل قبلی بازی FIFA 22 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی استفاده نماید. این موضوع از دیشب تا حالا مورد انتقاد بسیاری از بازی‌بازان و به خصوص دارندگان این پلتفرم قرار گرفته است. طی ویدئویی که شب گذشته عرضه شد، به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی FIFA 22 یعنی هایپرموشن (HyperMotion) پی بردیم. این ویژگی جذاب، انیمیشن‌های بهتر و واقع گرایانه‌تری را به این نسخه می‌آورد و تجربه‌ی کنترل بازیکنان را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. همچنین این ویژگی در برخی از حرکات بازیکنان مانند تکل‌، دویدن و لمس توپ نقش خواهد داشت. بدون شک این خصوصیت می‌تواند سهم به سزایی در جذاب‌تر شدن بازی داشته باشد.

شرکت سازنده اعلام کرد که ویژگی اعلام شده صرفا در کنسول‌های نسل نهمی و سرویس گوگل استدیا به چشم می‌خورد و خبری از آن در پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم نخواهد بود. از این رو، نتیجه می‌گیریم که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی از لحاظ گیم‌پلی مشابه با نسخه‌های نسل هشتمی خواهد بود. این بدان معناست که دارنگان این پلتفرم چیزی حدود ۴۰۰ انیمیشن تازه و دیگر اتفاقات جذاب را از دست خواهند داد.

به طور کلی هایپرموشن باعث خوشحالی تمام طرفدارانی شده است که کنسول‌های نسل جدید یعنی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری ایکس و اس و حتی گوگل استدیا را در اختیار دارند. از سوی دیگر، بازی‌بازان رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان انتظار چنین خبری را از سوی تیم سازنده نداشتند. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که تعداد هواداران این نسخه به شدت کاهش می‌یابد و عملکرد الکترونیک آرتس را هم ناامید کننده دانسته‌اند.

البته این خبر برای عده‌ی زیادی چندان عجیب و غریب نبود و آن‌ها از قبل حدس و گمان‌هایی در این خصوص داشتند. در ماه نوامبر سال گذشته، شرکت سازنده اشاره‌هایی به این موضوع داشت و همین باعث شده بود که تا حدی بتوان در مورد آن پیش‌بینی کرد. در همین راستا، یکی از اعضای تیم سازنده گفته است:

دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی نباید نگران باشند. ما از تعداد این افراد آگاه هستیم و همواره به دنبال جلب رضایت آن‌ها بوده‌ایم. مشابه این موارد در نسخه‌های گذشته و به خصوص FIFA 12 نیز رخ داده بود، اما در نهایت مشکل خاصی پیش نیامد. اکنون مطمئن باشید که تمام تلاشمان را خواهیم کرد که این دسته از هواداران را هم خوشحال کنیم.

اگر نسخه‌های قدیمی را به یاد داشته باشید، حتما می‌دانید که FIFA 12 تا چه اندازه به محبوبیت رسید. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی ویژگی‌های کمتری نسبت به نسخه‌های پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ داشت، اما سرانجام و در مجموع به فروش خوبی رسید. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این قضیه برای FIFA 22 هم یکسان خواهد بود یا خیر.

بازی‌های ورزشی همواره نزد بازی‌بازان محبوبیت فراوانی دارند و فرنچایز FIFA را باید یکی از غول‌ها در این خصوص به حساب آورد. هر سال یک نسخه‌ی جذاب از این سری در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد و معمولا با افزایش محتویات آن هم مواجه هستیم. با توجه به این که این سری در رقابت تنگاتنگی با PES قرار دارد، انجام اقدامات برای بهتر شدن و کاهش مشکلات کاملا منطقی به نظر می‌رسد. از طریق این نشانی می‌توانید ویدئوی معرفی تازه‌ترین نسخه را تماشا و دانلود کنید. ضمنا گفته می‌شود که نسخه‌ی نسل نهمی این بازی با قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهد رسید.

دارندگان رایانه‌های شخصی در حال حاضر چند راه برای انتخاب دارند. راه اول این است که نسخه‌ی پیش رو با امکانات کمتر را تجربه کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند به سراغ سرویس گوگل اسدیا رفته و از آن بهره ببرند. در نهایت، شاید آن‌ها مجبور باشند که یک سال برای انتشار FIFA 23 صبور باشند. نظر شما در این زمینه چیست؟ حتما آن را با ما به اشتراک بگذارید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار