معاون ‌هماهنگی ‌امور اقتصادی استاندار سمنان از معرفی ۶۸ طرح کشاورزی و صنعتی به بانک‌های استان سمنان برای دریافت تسهیلات رفع موانع در جلسه امروز کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ 13 July 2021

معرفی ۶۸ طرح کشاورزی و صنعتی به بانک‌های استان سمنان برای دریافت تسهیلات

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در دویست نود و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: بانک‌ها باید همچون گذشته توجه جدی به بحث رفع موانع تولید داشته باشند و تا یک ماه پس از ارسال مصوبات فرصت دارند تا نتیجه اجرا و یا عدم اجرای مصوبات را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه کنند.

معاون استاندار سمنان افزود: بانک‌های عامل در استان تاکنون عملکرد مطلوبی داشتند، اما نیاز است تا اقدامات تقویت شود تا بتوانیم به کیفیت و نقطه مطلوب نهایی در بحث حمایت از تولید و تقویت صنعت در استان گام برداریم.

وی ادامه داد: امروز حمایت از تولید و ایجاد شتاب در روند تولید داخلی، از اصول اصلی و مهم شرایط فعلی کشور است که همه ما باید در این راستا پای کار باشیم.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه مسائل بین دستگاهی باید با تقویت ارتباطات برطرف شود، اظهار کرد: برای یک تولیدکننده و سرمایه گذار، زمان بسیار حائز اهمیت است و هر ثانیه در امر تولید و اقتصاد، می توان تاثیر شایانی داشته باشد؛ لذا نیاز است تا توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، در سامانه ثبت اطلاعات طرح های پرداختی، بروز رسانی شود.

معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه فلسفه وجودی ما حمایت،‌ پشتیبانی و مانع زدایی در بحث تولید است تا بنگاه‌های اقتصادی بتوانند فعال بوده و با قدرت به کار خود ادامه دهند، تصریح کرد: در این جلسه ۳۷ طرح در بخش صنعت برای ایجاد ۴۵ فرصت شغلی جدید و دریافت تسهیلات با اعتباری حدود ۴۱۴ میلیارد تومان و ۳۱ طرح در بخش کشاورزی برای ایجاد ۴۰ فرصت شغلی جدید و دریافت تسهیلات با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان با موافقت اعضا، به بانکهای عامل معرفی شدند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار