رویایی که تبدیل به حقیقت شد
بابک مرادی، یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دربی شب گذشته بود.
کد خبر: ۹۷۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 16 July 2021

به گزارش تابناک سمنان  شاید خیلی های‌مان در کودکی و نوجوانی رویای فوتبالیست شدن را در ذهن مان می پروراندیم؛ رویایی که با رفتن به استادیوم و شنیدن  شعارهایی که هواداران برای بازیکنان محبوب خود سر می دادند، دو چندان می شد.

 

حالا خودتان را بگذارید جای یک هوادار آبی یا قرمز، فرقی نمی کند؛ هر هفته انتظار شروع بازی تیم‌ محبوب تان را می کشید تا به استادیوم بروید و برای یکی از اصلی ترین دل خوشی های زندگی تان فریاد بزنید.

 

 
 

یک مسیر طولانی، هزینه هایی که شاید برای هر کسی تقبل آن ها کار ساده ای نباشد، غم و اندوه باخت احتمالی تیم محبوب‌تان با این همه برنامه ریزی و دشواری برای رفتن به استادیوم و چندین و چند دردسر دیگر  را به جان می خرید که فقط 90 دقیقه در کنار محبوب‌تان باشید؛ بدون هیچ چشم داشت و عاری از هرگونه سود خواهی، اگر اسم این عشق نیست پس چیست؟

 

شاید خیلی از شمایی که حالا این دل نوشته را می خوانید از آن دسته کسانی باشید که حرف های گفته شده را با پوست و استخوان حس می کنید چون آن را تجربه کرده اید؛ البته به جمع خود بابک مرادی را هم اضافه کنید که قطعا او هم بخشی از شما بوده البته با یک تفاوت.

 

بعد از انتقال بابک به استقلال بود که ویدوئویی بین پیج های اینستاگرامی دست به دست شد؛ جایی که این پسر با مزه و مو فرفری که البته آن موقع ظاهرش کمی با حالا متفاوت بود، در استادیوم و هنگام تماشای بازی استقلال رو به دوربین موبایل دوستش که از او فیلم می گیرد، می گوید: "انشالله خودم اس اس"

 

 

چند سال بعد از آن ویدوئوی خاطره انگیز بابک باز هم در استادیوم آزادی دیده شد اما این مرتبه نه به عنوان هوادار بلکه در قامت یک تعویض طلایی و ستاره استقلال در دربی حذفی؛ بله درست است، دیشب یک هوادار ستاره آبی ها بود؛ کسی که تا همین چند سال پیش در سرما و گرما تیم محبوب خود را تشویق می کرد و لمس چمن آزادی برایش یک رویا بود اما حالا چند متر آن طرف تر از همان سکوها که البته به خاطر کرونای لعنتی خالی از امثال خودش هستند، بازی می کند و می شود تعیین کننده ترین بازیکن تیم محبوب خود آن هم در مسابقه ای که شاید در دوران هواداری برای آن پر از استرس و دلهره بود، دربی!


 
از طرفی وقتی این گونه رویای‌تان را تحقق می بخشید، قطعا خدا هم نگاه ویژه تری به شما دارد؛ در واقع حضور در دربی و خاطره انگیز شدن آن برای مرادی مثل یک پازل جذاب بود. چند روز قبل از این بازی یکی از دو مدافع چپ استقلال یعنی میلیچ ایران را برای همیشه ترک کند، محمد نادری در طول مسابقه نمایش قانع کننده ای ارائه ندهد و فرهاد مجیدی از شما در پستی که تا پیش از این خیلی تجربه اش نکردید بازی بگیرد؛ پازلی که البته قطعه آخر آن پنالتی‌ای بود که بابک مرادی تبدیل به گل کرد. جایی که حامد لک تا آستانه مهار آن پیش رفت اما تقدیر برای بابک در همان فریادهای از اعماق وجودش بعد از گل شدن پنالتی خلاصه شده بود و هیچ چیز نمی توانست آن را تغییر دهد؛ فریادهایی که تا چند سال پیش از روی سکوها و جلوی تلویزیون سر می داد و حالا روی چمن آزادی.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار