نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس؛
نماینده سمنان، مهدی شهر وسرخه در مجلس گفت: بنیاد مستضعفان در خصوص کارخانه‌هایی که به بخش خصوصی واگذار کرده و با مشکلات جدی روبرو شده‌اند، پاسخگو باشد.
کد خبر: ۹۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 17 July 2021

بنیاد مستضعفان درباره واگذاری کارخانه‌ها  توضیح دهد

 

به گزارش تابناک سمنان عباس گل رو شامگاه جمعه در ارتباط با مردم در بستر فضای مجازی با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی پایان ویژه‌طلبی، سهم‌خواهی و رانت خواهد بود، لذا همه باید بر رفع مشکلات متمرکز شویم و بدانیم که جناح‌بازی‌ها، مشکلات کشور را حل نمی‌کند، تاکید کرد: هفته گذشته با مسئولان عالی وزارت نیرو برای رفع سوءمدیریت‌ها در حوزه انرژی رایزنی داشتیم و امیدوارم مسائل اخیر رفع شود همچنین باید گفت در طی یکسال گذشته معادل بودجه یکسال حوزه انتخابیه برای این حوزه اعتبار اخذ کردیم.

وی همچنین با بیان اینکه بنیاد مستضعفان باید در خصوص کارخانه‌هایی که واگذار کرده و با مشکلات جدی روبرو شده‌اند پاسخگو باشد، افزود: کسی حق ندارد چوب حراج به سرمایه‌های مردم بزند لذا بنیاد مستضعفان حق ندارد سرمایه‌های مردم را به قیمت نازل به بخش خصوصی واگذار کند و بانک‌ها هم در این شرایط باید به تولید کمک کنند.

کم‌کارها را در رسانه‌ها به مردم معرفی خواهیم کرد

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس همچنین با تاکید بر اینکه کم‌کارها را در رسانه‌ها به مردم معرفی خواهیم کرد، تصریح کرد: بخش اعظم توان خود در سال ۱۴۰۰ را صرف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی راکد می‌کنیم.

گل‌رو درباره شائبه برخی سهم خواهی از دولت جدید توسط برخی افراد در سمنان، گفت: علاقه‌مندان به خدمت خونسردی‌تان را حفظ کنید و بدون لیست دادن و هل شدن، با سلامت نفس برای مردم کار کنید. برخی نه برای خدمت، بلکه برای سهم‌خواهی آماده شده‌اند؛ فرماندار و استاندار تعیین می‌کنند و برای مردم و دولت تعیین تکلیف می‌کنند. با اعمال نفوذ مقابله خواهیم کرد همه در برابر قانون مساوی‌اند. اعمال نفوذ در قانون جرم تلقی شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان چشم بیدار جامعه، باید تخلفات را رصد کنند و مسئولان نیز نباید از نقد بترسد، افزود: اگر بر مبنای قاعده سوت‌زنی، نقدی صورت گرفت، باید به مردم شفاف توضیح دهیم، نه اینکه رسانه را خاموش کنیم.

مردم بهترین قاضی هستند

این عضو خانه ملت مردم را بهترین قاضی دانست و افزود: همه باید عملکردشان را شفاف کنند و نباید حریم مقدسی برای جلوگیری از نقد افراد وجود داشته باشد.

گل‌رو با بیان اینکه وحدت تنها بین یک‌سری اقشار خاص نیست و همه باید بر سر خدمت به مردم وحدت داشته باشیم، گفت: هر جا که تخلفی به من گزارش شده، با مراجع عالیه در خصوص آن تخلف رایزنی کرده و به وظیفه نظارتی‌ام عمل کرده‌ام لذا بارها اعلام شده که از وزیر راه راضی نیستیم، من بارها در خصوص جاده سمنان-فیروزکوه هشدار داده‌ام، لذا منتظریم که دولت تغییر کند و وزیری بر سر کار بیاید که جان مردم برایش اهمیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در خصوص محل استقرار ادارات‌کل، ملاک ما قانون است، ابراز داشت: از فرماندار سمنان انتظاری بیش از این داشتیم اما در مقطع تغییر دولت، وارد ارزیابی عملکرد گذشته نمی‌شویم ان‌شاءالله فرمانداری بومی، مقتدر و هماهنگ با بخش‌های مختلف مدیریتی، سمنان را برای جهش آماده خواهد کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار