باید با متخلفین برخورد جدی شود؛
تابناک سمنان: علی اصغر جمعه‌ای گفت: صنعت استان از قطعی برق دچار خسارت زیادی می‌شود که با اعداد و ارقام قابل برآورد نیست.
کد خبر: ۹۷۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 17 July 2021

آینده روشن صنعت سمنان با سیاستگذاری راهبردی دولت - ایرنا

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان برق مصرفی ماینرها، ابراز داشت: مسئولان برای جلوگیری از قطعی مکرر برق مشترکان خانگی و صنعتی با تولیدکنندگان ارز دیجیتال غیرمجاز برخورد جدی و بازدارنده داشته باشند.

وی گفت: باید مطالبه جدی صنعتگران استان سمنان برخورد با تولیدکنندگان ارز دیجیتال برای پایداری برق بخش‌های خانگی و صنایع باشد و برخورد قانونی و جدی با تولیدکنندگان ارز دیجیتال مطالبه جدی بخش خصوصی از مسوولان به منظور جلوگیری از قطعی مکرر برق صنایع و حمایت از تولید است .

علی اصغر جمعه‌ای تاکید کرد: در شرایط فعلی که قطعی مکرر برق آسیب جدی برای واحد‌های تولیدی به‌بار می‌آورد، ضرورت دارد واحد‌های تولید ارز دیجیتال که به صورت مجاز نیز فعالیت دارد تعطیل شوند.

جمعه‌ای بیان کرد: تولید ارز دیجیتال غیرمجاز نیز با نظارت بر میزان مصرف قابل شناسایی است و انتظار می‌رود در زمینه کشف مزرعه‌های تولید ارز دیجیتال غیرمجاز نیز بیش از پیش تلاش شود.

وی همچنین افزود: دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال برق زیادی مصرف می‌کنند که اگر این میزان برق در بخش صنعت و تولید مصرف شود در جلوگیری از تحمیل خسارت به بخش خصوصی و بیکاری جوانان جلوگیری می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان یادآور شد: با قطعی برق تولید متوقف می‌شود و توقف تولید، واحد تولیدی را در پرداخت حقوق کارکنان، تامین هزینه جاری و پرداخت تسهیلات بانکی و مالیات دچار مشکل می‌کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار