زنگ خطر به صدا درآمد؛
تابناک سمنان: فرشید فریور سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: افزایش روند مبتلایان در سمنان، زنگ خطر قرمز کردن دیگر شهرستان‌های استان سمنان را به صدا در آورده است.
کد خبر: ۹۷۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 17 July 2021

The Latest: Austin will treat patients at convention center

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در شبانه روز گذشته، ۳۰بیمار جدید ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری و ۱۱۰نفر به صورت سرپایی با تشخیص قطعی کرونا در قرنطینه خانگی هستند و همچنین شهرستان های دامغان، شاهرود، مهدیشهر، وضعیت نارنجی و آرادان و سرخه و میامی در وضعیت زرد قرار دارند.

فرشید فریور اشاره کرد: ادامه این روند ابتلا و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، دیگر شهرستان های استان سمنان را قرمز می کند، از مردم خواست با پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در مجالس، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

فریور  افزود: روند افزایشی ابتلایان نشان دهنده پیک پنجم هست اما وجود ویروس دلتا به طور قطع قابل شناسایی نیست.

وی همچنین اضافه کرد: روند واکسیناسون شتاب خوبی گرفته و با دریافت مقدار قابل توجهی واکسن، واکسینه کردن به صورت دو شیفت ادامه پیدا می کند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مردم خواست تا مردم با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند و منتظر پیامک بمانند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار