خروج سمنان از وضعیت باثبات کرونایی؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بر لزوم تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش شرایط پرخطر کرونایی به 6 شهرستان غیر قرمز فعلی تاکید کرد و گفت: روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان از وضعیت ثبات خارج و به شرایط صعودی درآمده است.
کد خبر: ۹۷۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 17 July 2021

در جلسه شورای مهارت عنوان شد: استاندار سمنان : یک جامعه‌ ی پویا و صنعتی  باید نیروی فنی و آچار به دست تربیت کند | دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

 

استاندار سمنان افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه شده در این نشست و افزایش شیوع کرونا ویروس، فرمانداران استان تدابیر لازم را برای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان سمنان مانند هفته‌های گذشته باثبات نیست و صعودی شده و باید برای کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم صورت گیرد.

علیرضا آشناگر ادامه داد: در حاضر حاضر دو شهرستان سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که لازم است با برگزاری نشست‌های مستمر و اجرایی شدن مصوبات برای مقابله با کرونا اقدامات لازم انجام شود.

آشناگر اضافه کرد: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در دستور کار فرمانداران و دیگر مدیران ارشد استان و شهرستانی مربوطه باشد.

وی تصریح کرد: یادآوری و ارائه هشدارهای لازم از سوی فرمانداران و مسئولان مربوطه به آحاد جامعه با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یابد و بازرسی ها از سوی دستگاه های نظارتی با جدیت دنبال شود.

استاندار سمنان گفت: برخی از اماکن زیارتی، آرامستان‌ها و بوستان‌ها با وجود وضعیت قرمز کرونایی شهرستان سمنان در روزهای گذشته باز بود که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرداری سمنان باید پاسخگو اقدامات انجام شده باشند.

آشناگر ادامه داد: جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان جلسات مستمری را در ارتباط با افزایش هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای مدیریت و مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان برگزار کند.

وی تصریح کرد: تلاش شود تا وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا ویروس دیگر شهرستان‌های استان سمنان قرمز نشود.

آشناگر ادامه داد: روند واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ سال به بالا در حال انجام است و با دریافت واکسن به زودی واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا و دیگر اقشار جامعه براساس زمان بندی و اولویت انجام خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: مردم شریف استان سمنان همانند ماه‌های گذشته رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده از ماسک را با جدیت دنبال کنند تا با تلاش همگانی اوج گیری دوباره کرونا با موفقیت و در کمترین زمان ممکن رو به کاهش و افول برود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار