رییس دانشگاه دامغان گفت: این واحد دانشگاهی به عنوان تنها دانشگاه استان در جایگاه ۲۳ کشور در لیست سرآمدان علمی معاونت علمی ریاست جمهوری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۷۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 18 July 2021

دانشگاه دامغان در لیست سرآمدان علمی کشور در جایگاه ۲۳ قرار گرفت

 

 

به گزارش عبدالعلی بصیری  افزود: دانشگاه دامغان با کسب اعتبار علمی ۴۱۷ حائز رتبە ۳۲ و هادی شفایی مقدم از اعضای هیات علمی این دانشگاه در فهرست گروه الف سرآمدان علمی کشور قرار گرفت. 

وی اظهار داشت: دانشگاه دامغان، تنها دانشگاه استان است که برای چهارمین سال پیاپی در لیست مراکز دارای سرآمدان علمی کشور قرار می گیرد.

بصیری تصریح کرد: فدراسیون سرآمدان علمی ایران تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری، تعداد ۱۰۰ نفر از محققان کشور را در سال ۱۴۰۰ به عنوان سرآمد علمی انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه شفایی مقدم، عضو هیات علمی دانشگاه دامغان، دومین سالی است که در این فهرست قرار دارد، ادامه داد: این عضو هیات علمی تاکنون فعالیت های پژوهشی بسیاری را در حوزه های زمین شناسی، سنگ شناسی و ژئوشیمی با همکاری دانشگاه های معتبر جهان انجام داده است.

رییس دانشگاه دامغان گفت: شفایی مقدم در فرصت مطالعاتی خود در کشور آلمان بر روی ماگماتیسم کمربند ارومیه-دختر مشغول پژوهش است و تاکنون بیش از ۵۰ مقاله توسط این محقق در مجلات معتبر بین‌المللی منتشر شده است.

دانشگاه دامغان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده تحصیل می کنند و ۱۶۲ عضو هیات علمی در این مجموعه فعالیت دارند. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار