علیرضا اعوانی :
تابناک سمنان: علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به پایداری ۹۷.۸ درصدی شبکه گاز این استان گفت: سالانه بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 18 July 2021

مدیریت شبکه گاز کشور به بخش خصوصی واگذار می‌شود | خبرگزاری ایلنا

 

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: نیروگاه های سیکل ترکیبی و مقیاس کوچک ۳۲ درصد از مصارف گاز استان و واحدهای صنعتی و تولیدی ۳۴ درصد مصرف را به خود اختصاص می‌دهند.
وی افزود: شرکت گاز استان سمنان سال گذشته موفق شد با حمایت‌های دولت ۲۴۲ کیلومتر خط تغذیه و ۲ هزار و ۵۷۶ انشعاب گاز در سراسر استان توزیع و نصب کند.

علیرضا اعوانی اظهار داشت: با اجرای آیین نامه تصویب شده در شورای اقتصاد، ۳۱۳ واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان تا پایان سال گذشته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند که این اقدام، صرفه جویی سالانه ۳۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی را به همراه دارد.
اعوانی بیان کرد :سال گذشته شرکت گاز استان سمنان نسبت به پذیرش و بهره‌مندی هفت‌هزار و ۶۷۲ مشترک شهری و روستایی و نیز ۳۱۵ واحد صنعتی و کشاورزی اقدام کرد.
وی ادامه داد: تغییر رویکرد از توسعه به سمت نگهداشت، ضامن دستیابی به چشم انداز شرکت گاز استان سمنان در افق برنامه ۱۴۰۰ است.
اعوانی بیان کرد: شرکت گاز استان سمنان طول زیرساخت‌های خطوط گازرسانی استان را به حدود ۵ هزار و ۵۲۴ کیلومتر توسعه داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: در زمینه مدیریت و تسهیل عملکرد، بالغ بر ۷۰ درصد فرآیندهای این شرکت سیستمی انجام می‌شود و با بهره‌گیری مناسب از فناوری و سیستم‌های نوین اطلاعاتی، ۵۴ درصد از کل سامانه‌های شرکت گاز استان سمنان به صورت یکپارچه در حال استفاده هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پوشش ۹۳ درصدی سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در استان اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان یادآور شد: پراکندگی جمعیت استان موجب شده هزینه توسعه و نگهداشت زیرساخت بالاتر از میانگین کشوری باشد، اما با وجود این مشکلات اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار