رئیس هیات فوتبال شهرستان شاهرود:
یوسف زاده گفت: زیرساخت‌های مناسب فوتسال در شاهرود برای برپایی اردوهای تدارکاتی تیم‌های بزرگ و پیشرفت دانش فنی مربیان و بازیکنان استان سمنان مناسب است.
کد خبر: ۹۸۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 20 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان اکبر یوسف زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان شاهرود به برپایی اردوی چند تیم از استان های دیگر در شاهرود گفت: برگزاری اردو و دیدارهای دوستانه بین تیم های فوتسال تیام شاهرود و تیم لیگ برتری فردوس قم و همچنین کلاس دانش افزایی بازیکنان و مربیان شهرستان در این راستا انجام شد.

او با بیان اینکه این اردوی تدارکاتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ، آمادگی بدنی بازیکنان را افزایش داد و شناخت ذهنی آنان را به دنبال داشت، ادامه داد: بازیکنان تیم نوجوانان شاهرود حاضر در مسابقات مناطق کشور هم که به مرحله نهایی صعود کرده اند، زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم فردوس قم آموزش هایی را فرا گرفتند.

به گفته یوسف زاده  تیم تیام شاهرود ۲ بازی دوستانه با تیم فردوس قم برگزار کرد که بازی نخست با نتیجه سه بر سه مساوی پایان یافت و بازی دوم با نتیجه ۶ بر صفر به سود نماینده قم به اتمام رسید.

او تاکید کرد: تیم لیگ برتری فوتسال فردوس قم با سرمربی گری علی زندی پور از دوشنبه هفته گذشته به مدت پنج روز در شاهرود اردو برپا کرد.

رئیس هیات فوتبال شاهرود گفت: تیم فوتبال امید پرسپولیس نیز در شاهرود اردوی یک هفته ای تا روز جمعه هفته جاری برگزار می کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار