مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مسعودیان راد از فعالیت ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری در افزایش اشتغال استان موثر است.
کد خبر: ۹۸۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 20 July 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در مراسم افتتاح مرکز تخصصی اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ضمن بیان اینکه کانون خیران کارآفرین و اشتغال استان، اولین کانون خیران کارآفرین و اشتغال کشور است، ابراز داشت: اشتغال الکترونیک و امداد هوشمند یکی از هدف‌هایی که با راه‌اندازی این‌گونه مراکز در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارد.

او ضمن بیان اینکه مردمی کردن اشتغال از جمله برنامه‌های کمیته امداد به شمار می‌رود، افزود: می‌کوشیم تا با نگاه به صورت فنی و تخصصی بتوانیم گام مهمی در راستای اشتغال برداریم که در این مسیر از نرم افزار‌های به‌روز و پیشرفته استفاده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه بالغ‌بر ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در استان مشغول فعالیت‌ها و امورات خیریه هستند، ابراز داشت: ارتباط‌گیری با کانون خیران کارآفرین و اشتغال، به سمت ایجاد فرصت‌های شغلی از جمله برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد.

مسعودیان راد ضمن بیان اینکه می‌طلبد تا مراکز شهرستانی کانون خیران کارآفرین و اشتغال در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شود، تصریح کرد: در این مسیر خیران و همچنین استفاده از امکان بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

او ضمن بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مساعدت و کمک‌هزینه برای معیشت و طبخ غذا ویژه مددجویان و نیازمندان از ابتدای شیوع کرونا در استان انجام شد، افزود: در تلاشیم که این کمک‌ها و مساعدت‌ها به صورت ویژه و هدفمند صرف اشتغال و اقدامات اساسی و زیرساختی شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار