رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای پنجشنبه، ۶۱ مورد بیمار کرونایی در شهرستان های تابعه دانشگاه شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۸۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 22 July 2021

 ۶۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان ثبت شد

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای امروز ۶۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند، تاکید کرد: مهدی شهر، سمنان، گرمسار و دامغان در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت قرمز و آرادان و سرخه در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه در دو روز منتهی به ابتدای روز پنجشنبه ۲۰۷ مورد جدید مبتلا به کووید -۱۹ در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند، گفت: افزایش شدید تعداد بیماران و سرعت ابتلای به کرونا نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه عدم توجه و سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خطرناک است، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک از سوی افرادی که حتی واکسن زده و یا قبلاً مبتلا به کرونا شده‌اند، همچنان ضروری است.

دانایی خواستار توجه بیشتر به عدم حضور در تجمع‌ها، رعایت مسائل بهداشتی و بهداشت جمعی، فاصله گذاری اجتماعی، عدم خروج از منزل برای امور غیر ضروری و… شد و گفت: همراهی مردم و مسئولان می‌تواند در کاهش شیوع بیماری مؤثر باشد.

شهرستان‌های شاهرود و میامی در شرق استان که تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند نیز در وضعیت قرمز به سر می‌برند و هم اکنون تمام شهرستان‌های هشت‌گانه استان به جز آرادان و سرخه در وضعیت قرمز قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار