به‌روزرسانی آینده‌ی ویندوز ۱۰، مشکل افت نرخ فریم، در حالت Game Mode را که بر روی برخی رایانه‌های شخصی ایجاد شد، برطرف می‌‎کند.
کد خبر: ۹۸۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 23 July 2021

به گزارش تابناک سمنان در به‌روزرسانی قبلی ویندوز ۱۰، مشکلی برای برخی کاربران ایجاد شد که افت فریم بر روی برخی بازی‌ها ایجاد کرد. یک پچ در روزهای بعد از ایجاد این مشکل منتشر شد، ولی برای همه‌ی مخاطبان کارساز واقع نشد. در به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ ، این مشکل کامل برطرف خواهد شد. یکی از کاربران ویندوز ۱۰ بعد از به‌روزرسانی آخر، بر روی بازی Doom Eternal، با سیستمی که دارای پردازنده‌ی Ryzen 5 3600 و کارت گرافیک GeForce RTX 3070 است، اعلام کرد که مشکل افت فریم را تجربه می‌کند.

این کاربر همچنین تجربه‌اش را این‌گونه اعلام کرد:

از روزی که به‌روزرسانی را اعمال کردم، عملکرد من در Warzone از ۹۰ فریم در ثانیه به طور متوسط ​​به ۷۵ فریم در ثانیه کاهش یافت، حتی گاهی این میزان به کمتر از ۶۰ فریم بر ثانیه نیز می ‌رسید.

خبر خوب این است که برخی از کاربران این مساله را با پچی که فورا منتشر شد برطرف کردند، اما این موضوع باعث حل مشکل برای تمام کاربران نشد. به‌نظر می‌رسد این مشکل در ویندوز ۱۱ وجود ندارد، البته باید این نکته را عنوان کرد که ویندوز ۱۱، به صورت نسخه‌ی آزمایشی در دسترس قرار دارد. قطعا این سیستم عامل که سال آینده منتشر می‌شود، نیاز به دقت و بازبینی برای حل چنین مشکلاتی دارد.

خوشبختانه مایکروسافت فکر می‌کند که در نهایت علت اصلی را پیدا کرده است. در حالی که مایکروسافت جزئیات زیادی در مورد این موضوع اعلام نکرد، اما توضیحات انتشار برای به‌روزرسانی ویژگی‌های آینده‌ی ویندوز ۱۰ (۲۱H2) را نشان می دهد که این مشکل نیز در آن برطرف خواهد شد. نکته‌ی مهم قبل از انجام این به‌روزرسانی این است که حتما جدیدترین درایورهای مربوط به سخت افزارهای سیستم خودتان را نصب کنید تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری نمایید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار