کد خبر: ۹۸۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 24 July 2021
Epic Games Store

به گزارش تابناک سمنان بازی‌های Train Sim World 2 و Mothergunship قرار است که از تاریخ ۲۹ جولای، مصادف با ۷ مرداد تا تاریخ ۵ آگوست، مصادف با ۱۴ مرداد ماه سال جاری، بر روی فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) برای دانلود رایگان شوند.

بنابر اخبار و اطلاعات منتشر شده، عناوین مذکور قرار است که جایگزین دو عنوان Defense Grid: The Awakening و WW1 Verdun شوند. لازم به ذکر است که در حالت عادی، دو بازی Defense Grid: The Awakening و WW1 Verdun دارای برچسب قیمتی ۸ و ۱۵٫۵۰ یورویی هستند، اما در حال حاضر تا تاریخ ۷ مرداد، می‌‌توان آنها را به صورت رایگان دانلود کرد.

تاریخچه‌ی بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games

شرکت اپیک (Epic) در ماه ژانویه ادعا کرده بود که فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) توانسته است از ابتدای شروع به فعالیت (دسامبر ۲۰۱۸) تا به الان، ۱۶۰ میلیون کاربر رایانه‌های شخصی را به خود جذب کند. این فروشگاه از ایتدای راه‌اندازی، به صورت هفتگی، عناوینی را رایگان قرار می‌دهد. براساس منبع موثق، فروشگاه اپیک گیمز در سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۰۳ بازی را به ارزش ۲۴۰۷ دلار آمریکا، برای دانلود رایگان قرار داده است. همچنین شرکت اپیک گفته است که سال گذشته، کاربران ۷۴۹ میلیون نسخه از بازی‌های رایگان را به دست آورده‌اند.
در این میان کمپانی اینرسلاث (Innersloth) مدعی شده است که ۱۵ میلیون نسخه از بازی Among Us در طی تاریخ ۲۷ می تا ۳ ژوئن سال جاری میلادی، که به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز قرار داده شده بود، دانلود شده است.
تمامی این موارد نشان می‌دهد که فروشگاه اپیک گیمز در ۹ ماه ابتدای شروع به فعالیت‌اش، ۳۸ بازی را در طیف قیمتی متفاوت، به صورت رایگان قرار داده است.در حال حاضر دو بازی Defense Grid: The Awakening و WW1 Verdun به صورت رایگان در این فروشگاه قرار دارند و شما می‌توانید تا تاریخ ۲۹ جولای، این بازی‌ها را دریافت کنید. همچنین قرار است که بعد از ۲۹ جولای، دو بازی Train Sim World 2 و Mothergunship در این فروشگاه رایگان قرار داده شوند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار