امتناع برخی از تزریق واکسن در سمنان؛
تابناک سمنان: فرشید فریور دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا لازم است؛ شهروندان واکسیناسیون را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۸۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 24 July 2021

۱میلیون دز واکسن کرونا از ژاپن وارد کشور شد - تجارت‌نیوز

 

دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تداوم روند واکسیناسیون در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در استان سمنان گفت: متاسفانه شنیده‌ها حاکی است برخی شهروندان گروه‌های هدف از تزریق واکسن امتناع می‌کنند و یا به رغم اطلاع رسانی همکاران مراکز واکسیناسیون برای تزریق مرحله دوم واکسن مراجعه نکرده اند.

وی بیان کرد: همه افراد متولد سال ۱۳۴۰ به قبل باید با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از دریافت پیامک نوبت دهی در زمان مشخص شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

فرشید فریور با بیان اینکه تزریق هر دو مرحله واکسن کرونا لازم است تاکید کرد: برای ایمنی کامل ضمن تزریق هر دو نوبت واکسن، افراد باید پس از واکسیناسیون همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند.

فرشید فریور با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، متاسفانه دو نفر در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین افزود: در این مدت تست کرونای ۱۷۶ نفر هم مثبت اعلام شده و این افراد هم اگکنون مراحل درمان خود را در منازل طی می‌کنند  و ۶۳ نفر از افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم اکنون بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که این تعداد نگران کننده است.

وی در خاتمه با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از مردم خواست با پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در مجالس، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار