مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرارگیری در مسیر کریدور جنوب به شمال موجب شد بهار امسال به دلیل افزایش تردد و حجم ترافیک خودروهای سنگین حمل نهاده دامی، مصرف نفتگاز در استان افزایش یابد.
کد خبر: ۹۸۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 26 July 2021

ترافیک خودروهای سنگین در جاده‌های سمنان مصرف نفتگاز را افزایش داد

 

به گزارش تابناک سمنان علی‌اکبر عربعامری ابراز داشت: مصرف نفتگاز به دلیل افزایش تردد خودروهای سنگین در استان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت.
وی ادامه داد: خرداد امسال ۴۲ میلیون مترمکعب نفتگاز در جایگاه‌های سوخت استان سمنان عرضه شد که این میزان هفت میلیون متر مکعب بیش از حجم توزیعی نفتگاز در ماه‌های قبل بوده است.
عربعامری تصریح کرد: خودروهای حمل نهاده دامی که از مبدا جنوب در حرکت هستند با طی مسیر طولانی در جایگاه‌های سوخت استان سمنان اقدام به سوخت‌گیری می‌کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان یادآور شد: با افزایش مصرف نفتگاز در جایگاه‌های سوخت استان سمنان، کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان راستی آزمایی مصرف در طی ۲۴ را در دستور کار قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: بررسی‌ها صحت عرضه نفتگاز در جایگاه‌های سوخت را تایید کرد و نشان داد تمام سوخت‌گیری نفتگاز با استفاده از کارت سوخت و در داخل شبکه انجام شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: توزیع نفتگاز به میزان کافی برای تامین سوخت خودروهای سنگین در جایگاه‌های سوخت استان با جدیت دنبال می‌شود تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در استان سمنان ۷۷ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز و ۴۲ جایگاه عرضه گاز سی ان جی وجود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار