آخرین عکس‌های گلر فصل آینده پورتیموننزه
سنگربان سپاهان آخرین دیدارش را در نقش جهان برگزار کرد تا از فصل آینده با لباس پورتیموننزه و در لیگ برتر پرتغال حاضر شود.
کد خبر: ۹۸۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 26 July 2021

به گزارش تابناک سمنان سپاهان در دیداری حساس و نفس گیر، تا پای از دست دادن قهرمانی نیز پیش رفت ولی در نهایت با برتری دو بر صفر از سد همشهری خود ذوب آهن عبور کرد تا جنگ قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. اما این بازی یک اتفاق ویژه نیز داشت و آن، آخرین بازی نیازمند با لباس سپاهان در استادیوم نقش جهان بود.

 


نیازمند که چندی پیش قراردادش را با باشگاه پورتیموننزه به امضا رساند، از فصل بعد با لباس این تیم در لیگ برتر پرتغال به میدان می رود تا در کنار علیرضا بیرانوند به دومین گلر ایرانی حاضر در لیگ این کشور تبدیل شود و اگر امیر عابدزاده از ماریتیمو جدا نمی شد، این جدال بین 3 گلر اصلی تیم ملی می توانست بسیار جذاب و دیدنی از آب دربیاید.

 

 


اما نیازمند که برای آخرین بار در نقش جهان به میدان رفت، آخرین فردی بود که این استادیوم را ترک کرد. صحنه هایی که ذهن ها را به سمت جدایی ژاوی از بارسلونا انداخت. نیازمند با تلفن همراهش، آخرین عکس های سلفی را در چمن نقش جهان گرفت و در کنار هم تیمی هایش نیز عکس هایی را به یادگار انداخت تا این آخرین بازی او در این استادیوم باشد.

 


صحنه‌هایی که برای بزرگان فوتبال نیز رخ داده بود و آنها با حسرت و دلتنگی، آخرین بازیشان در ورزشگاه خانگی را برگزار می کردند. کاری که اینیستا کرد و حتی تا زمان خاموش شدن نورافکن های نیوکمپ نیز در وسط چمن چنبره زد و به اینکه پس از جدایی از بارسا چه بر سر او می آید، فکر می کرد.

 

 


پیام نیازمند در پیکان چهره شد و در سپاهان درخشید. او در لباس زردپوشان اصفهانی بازی های دیدنی و زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و به پیراهن تیم ملی نیز رسید. شاید از بدشانسی او بود که در زمان درخشش او، گلرهای خوب دیگری همچون بیرانوند و عابدزاده در فوتبال ایران حضور داشتند وگرنه پیام بخاطر عملکرد فوق العاده اش در سپاهان، لیاقت رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی را داشت.

 

 

 

 

او در نهایت یکشنبه شب آخرین بازی خود در اصفهان را برگزار کرد تا پس از بازی هفته پایانی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، راهی پرتغال شده و لباس پورتیموننزه را بر تن کند. او امیدوار است این جدایی با کسب قهرمانی همراه شود و باید دید چه سرنوشتی در روز پایانی، در انتظار این دروازه بان مطمئن و آینده دار خواهد بود.

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار