یک کشته و سه مجروح در حادثه‌ در محور جندق – دامغان؛
تابناک سمنان:سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخورد یک دستگاه وانت پراید با اتوبوس در محور جندق- دامغان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۸۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 26 July 2021
آخرین وضعیت باند دوم جاده جندق-معلمان-دامغان
 
 
رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: ساعت سه و ۵۶ دقیقه بامداد گذشته یک فقره حادثه رانندگی واقع در محور جندق - دامغان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان اعلام شد.
سرهنگ تقی کبیری ادامه داد: مأموران پلیس راه بدون وقفه به آدرس اعلامی اعزام شدند و در بررسی‌های میدانی مشخص شد در کیلومتر ۱۵ محور جندق- دامغان یک دستگاه خودروی وانت پراید با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده است.
سرهنگ کبیری بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد یک دستگاه وانت پراید با یک اتوبوس با ۴۰ نفر مسافر برخورد کرده و متاسفانه در این حادثه راننده ۵۹ ساله وانت پراید در دم فوت و سرنشین آن که بانوی ۴۵ ساله به شدت مجروح شده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۲ نفر از مسافران اتوبوس نیز در این حادثه مجروح شدند، گفت: انحراف به چپ راننده وانت پراید علت اصلی حادثه اعلام شد.
وی همچنین افزود: خستگی و خواب‌آلودگی عامل بیشتر سوانح و تصادفات جاده‌ای این استان را تشکیل می‌دهد که توجه رانندگان به این مسئله باید بیشتر باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار