حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه:
تابناک سمنان: حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه فعال در شهر‌های کوچک و بزرگ کشور وجود دارد که خطیبان جمعه، برگزاری این آیین معنوی و سیاسی را برعهده دارند.
کد خبر: ۹۸۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 31 July 2021

نمازجمعه مظهر وحدت و پایگاه فرهنگی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان  | Mehr News Agency

 

رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه دامغان گفت: نماز جمعه یکی از مصادیق ارتباط دسته جمعی مردم با خدا است و امام جمعه هر شهر نیز با خطبه‌های خود، بیان نکته‌های معنوی و سیاسی را برعهده دارد و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نیروهای ارزشی و متدین یکی از نقش‌های اصلی حوزه نماز جمعه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه ادامه داد: امام جمعه وظیفه ترویج شریعت نبوی، مکتب علوی و تبیین منویات مقام معظم رهبری را برعهده دارد و ارائه دهنده خطبه های معارفی، انقلابی و تحلیل‌های سیاسی است و باید مشکلات را به مسوولان و مردم انعکاس دهد.

حجت الاسلام والمسلمین  قلعه نماز جمعه را هم‌چون دانشگاه دانست و گفت: نماز جمعه تحول آفرین در زندگی و یکی از مولفه‌های امنیتی است که حافظ منافع ملی و ولایت فقیه است و وظیفه دفاع ازرمظلومان عالم را برعهده دارد.

رییس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: جابه‌جایی همواره امری مرسوم است که امیدواریم با این تغییر و شروع کار امام جمعه جدید دامغان، حرکت و پویایی لازم را در این منطقه شاهد باشیم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار