پس از اخطار اولیه؛
تابناک سمنان: حمید نظری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برق ۵۰ مورد اصناف پرمصرف استان در قالب طرح شهید عباسپور ، پس از اخطار اولیه، قطع شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 31 July 2021

هرگونه قطع برق در استان همدان ممنوع است

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: رزمایش پایش و رصد مصارف برق ادارات و صنوف در استان سمنان همزمان با سراسر کشور به اجر درآمد.

وی با بیان اینکه رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با همکاری بسیج در استان سمنان نیز به اجرا درآمد گفت: این رزمایش سراسری با محوریت مصارف برق ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکین خانگی و با همکاری سازمان بسیج و بسیجیان این شرکت اجرایی شد.

حمید نظری با اشاره به این که دو هفته اخیر حدود ۹۰ اخطار برای اصناف پرمصرف استان سمنان صادر شد خاطرنشان کرد: ۵۰ مورد هم منجر به قطع برق پرمصرف ها شد.

نظری اضافه کرد: این برنامه سراسری با رمز «یا علی ابن ابیطالب (ع)» از مرکز پایش صنعت برق ایران عملیاتی شد و همزمان گروه های بازرسی و مدیریت مصرف برق به منظور بررسی وضعیت مصرف ساختمان های اداری و سایر مصارف به ادارات و اصناف پرمصرف مراجعه کردند و علاوه بر ارائه توصیه های لازم برای کـاهش مصرف، برق شماری از دستگاه های اجرایی پُرمصرف قطع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: همزمان با این رزمایش، ۹ گروه شامل ۳۶ نفر، عملیات بازرسی و بازدید میدانی از وضعیت مصرف برق ادارات را اجرا کردند و هفت دستگاه اجرایی پرمصرف که طی روزهای گذشته نیز به اخطارهای ارائه شده توجه نداشتند، برق آنان قطع شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار