کد خبر: ۹۸۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 01 August 2021

 

به گزارش تابناک سمنان ژوزه مورینیو (Jose Mourinho) بازیکن سابق و مربی فوتبال کنونی اهل پرتغال است. وی که یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال است و از دید یوفا (UEFA) یکی از ده مربی برتر تاریخ به حساب می‌آید، سابقه‌ی مربیگری در باشگاه‌های رئال مادرید (Real Madrid) و چلسی (Chelsea) را در کارنامه‌ی خود دارد.

این مربی که معمولا خیلی رک و بی‌پرده دیدگاه‌های خود را بیان می‌کند، اخیرا صحبت جالبی را در رابطه با بازی پرطرفدار Fortnite داشته که سوژه‌ی خبرگزاری‌ها و نشریه‌های حوزه‌ی ورزش و بازی‌های ویدئویی شده است.

علاقه‌مندان به ورزش فوتبال، از پیوستن آقای خاص به باشگاه ایتالیایی آ.اس رم (AS Roma) مطلع هستند. در ویدئوی معارفه‌ی این مربی که صفحه‌ی توییتری رسمی باشگاه آ.اس رم منتشر کرده است، آقای مورینیو از بازی Fortnite تحت عنوان ‘کابوس’ یاد کرده و اضافه می‌کند:

بازیکنان فوتبال تمام شب بیدار مانده و این آشغال را بازی می‌کنند (در شرایطی که) فردا مسابقه دارند.

احتمالا این اظهار نظر بیان‌گر دلیل رابطه‌ی بد آقای مورینیو با شاگردان خود در باشگاه تاتنهام (Tottenham Hotspur) و انتقادهای بیش از اندازه‌ی وی از آن‌ها باشد. مدیران باشگاه تاتنهام که نگران بودند اظهار نظرهای مورینیو باعث ایجاد اختلاف در تیم شود، این مربی سرشناس را یک هفته قبل از برگزاری فینال جام اتحادیه اخراج کردند.

Fortnite در ابتدا میزبان نیمار جونیور (Neymar Junior) برزیلی شد و مدتی بعد هم شرکت اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کرد که با آغاز رقابت‌های یورو ۱+۲۰۲۰ در تاریخ ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۱)، اسکین کارتونی شخصیت‌های هری کین (Harry Kane) و مارکو رویس (Marco Reus) نیز به این اثر سبک بتل رویال اضافه خواهند شد.

این ساخته‌ی استودیوی اپیک گیمز که اکنون ۴ سال از تاریخ عرضه‌ی آن می‌گذرد، از طریق کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قابل بازی است. همچنین نسخه‌های مخصوص تلفن‌های هوشمند اندروید و آی‌او‌اس آن نیز در دسترس علاقه‌مندان این عنوان قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار