آشناگر خبرداد؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: به منظور خدمتگزاری بیشتر دولت تدبیر و امید به مردم استان سمنان، طی روز‌های آینده طرح‌های اقتصادی، عمرانی و درمانی بسیار مهم و ارزشمندی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۸۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 01 August 2021

 

 

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز و به صورت همزمان و همچنین طی روزهای آینده، شاهد افتتاح پروژه‌هایی در استان هستیم که خدمتگزاری بیشتر به مردم از ویژگی‌های بارز آن است، گفت: تامین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، اقدامی مشترک مابین شرکت گاز استان، وزارت صمت و منطقه ویژه اقتصادی است که طی روزهای آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد و با انجام این‌ مهم فرصت های سرمایه گذاری بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد.

علیرضا آشناگر با تاکید بر اینکه سیلوی بزرگ گرمسار نیز آماده افتتاح و بهره برداری است، خاطر نشان کرد: بیمارستان مهدیشهر از مطالبات جدی مردم شهرستان بوده و در اولویت کاری ما قرار داشت؛ تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تامین مالی این طرح در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

آشناگر افزود: تجهیزات بیمارستانی بیمارستان مهدیشهر تامین شده و این‌ مرکز درمانی آماده افتتاح است که انشالله با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی روزهای آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و به منظور رفع موانع در خصوص احداث راه دسترسی به بیمارستان‌ مهدیشهر نیز مکاتبه‌ای با دکتر روحانی، رئیس جمهور صورت گرفت و با دستور ایشان ۲۰ میلیارد تومان برای این‌ مهم اختصاص یافت.

استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: مرکز کسب و کار دیجیتال از دیگر اقدامات ارزنده آماده بهره برداری است که طی دوسال گذشته تلاش خوبی برای راه‌اندازی و ایجاد زمینه مناسب برای پرورش استعداد های استان در این‌ مرکز صورت گرفت.

وی تصریح کرد:روز گذشته و طی آیینی ویدئو کنفرانسی و با دستور دکتر روحانی، رئیس‌جمهور، بخش سوختگی و اورژانس حوادث بیمارستان کوثر سمنان نیز افتتاح شد که مجموعه این موارد از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر ‌به مردم در استان سمنان است.

وی افزود: در خصوص پروژه گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان، از سال ۹۸ پیگیری‌ها صورت گرفت و الحمدالله امروز و در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌برداری از این طرح هستیم که قطعا باعث رشد و رونق و احیاء بافت منطقه پایگاه پدافند هوایی خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: طرح راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی گاز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان یکی از اقدامات در راستای تکمیل آموزش برای استفاده از پیمانکاران و کارکنان حرفه‌ای و متخصص و ارتقاء مهارت در حوزه فعالیت‌های شرکت گاز، بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان در پایان گفت: با توجه به اینکه با کمبود برق مواجه هستیم، استفاده از انرژی خوشیدی اهمیت بسیار زیادی دارد که با توجه به مدت طولانی آفتابی بودن هوا در استان، مراکز اداری و دستگاه‌هایی اجرایی ما باید به سمت استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی گام بردارند؛ امروز و در راستای این‌ مهم شاهد افتتاح نیروگاه خورشیدی شرکت گاز استان هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار